Santander Bank Polska promuje lokatę mobilną w kampanii z udziałem Marcina Dorocińskiego

Santander Bank Polska promuje lokatę mobilną w kampanii z udziałem Marcina Dorocińskiego
Fot. stock.adobe.com/MOZCO Mat Szymański
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Santander Bank Polska w najnowszej reklamie, w której Marcin Dorociński prezentuje funkcje aplikacji Santander mobile, promuje lokatę mobilną.

Nowa reklama zachęca do założenia lokaty mobilnej przez aplikację Santander mobile. Jest to 4-miesięczna lokata złotówkowa, dostępna dla posiadaczy konta osobistego lub oszczędnościowego z usługami online, która daje gwarancję 5% zysku w skali roku.

Czytaj także: Santander Bank Polska doceniony za różnorodność i inkluzywność >>>

– Dbamy o finanse naszych klientów, staramy się dopasować ofertę do ich aktualnych potrzeb. Skupiamy się nie tylko na dostarczaniu atrakcyjnych produktów, ale także na ich dostępności poprzez kanały zdalne. Nasza kampania „Pilot mocy” pokazuje, jak w prosty i szybki sposób, bez wychodzenia z domu, można korzystać z bankowości on-line i produktów finansowych – komentuje Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor departamentu marketingu w Santander Bank Polska.

Ambasadorem marki jest aktor Marcin Dorociński

Jest to kolejny spot w wiosennej kampanii, w której pojawia się ambasador marki Marcin Dorociński. By wzmocnić komunikat o mocy oszczędzania, jakiej nabierają pieniądze lokowane przez aplikację Santander mobile, w reklamie wykorzystano znany utwór zespołu Snap! – „I’ve got the power”.

Reklama emitowana będzie w telewizji, obejmie także multikanałową obecność w internecie (YouTube, VOD, social media, e-commerce i content marketing) oraz akcje promocyjne w oddziałach banku. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za realizację spotu dom produkcyjny Propeller, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Źródło: Santander Bank Polska