Revolut: z okazji Black Friday 50 proc. zniżki na roczny plan Metal

Revolut: z okazji Black Friday 50 proc. zniżki na roczny plan Metal
Fot. Revolut
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Revolut zaoferował na Black Friday swój najwyższy plan za pół ceny, 250 zł zamiast 500 zł (za rok), by ułatwić klientom decyzję o inwestycji i czerpaniu z benefitów konta i karty Metal przez 12 miesięcy.

Oferta będzie dostępna dla nowych klientów, obecnych klientów bezpłatnego planu Standard, klientów płatnych planów Plus i Premium przez krótki czas – między 15 a 28 listopada b.r. dla nowych klientów, oraz między 18 a 20 listopada b.r. dla obecnych klientów Revolut. W najnowszym badaniu Revolut Money Report niemal co trzeci (29%) zapytany Polak potwierdził, że oczekuje obniżek na Black Friday co najmniej o 30-40% by rozważyć zakup. Revolut postanowił zaoferować plan Metal z rabatem 50%.

Czytaj także: Black Friday: Polacy czekają na promocje, ale czy będą one uczciwe? Raport Revoluta >>>

Money Report Revoluta
Źródło: Revolut

Wyróżniki planu Revolut Metal

  • Cashback za każdą wydaną kwotę
  • Benefity w podróży, takie jak nielimitowana, bezprowizyjna wymiana walut od poniedziałku do piątku, podwyższony cashback za rezerwacje hoteli przez funkcję Revolut Stays, medyczne ubezpieczenie w podróży, zniżki na wejście do saloników lotniskowych
  • Obniżona prowizja za korzystanie z produktów inwestycyjnych i wyższe limity bezprowizyjnych wypłat z bankomatów na całym świecie
  • Personalizowane karty debetowe Metal wykonane z hartowanej stali w kolorze czarnym, złotym, lawendowym, srebrnym i kosmicznej szarości
Money Report Revoluta
Źródło: Revolut

Czytaj także: Revolut z okazji Black Friday oferuje 5 proc. cashbacku w kartach kredytowych >>>

“Po raz pierwszy na Black Friday umożliwiamy klientom inwestycję w nasz najbardziej wszechstronny plan z tak wysoką zniżką i korzystanie z jego benefitów przez 12 miesięcy. W czasie, gdy klienci stawiają na rozważne zakupy, liczymy, że taka oferta znajdzie ich uznanie” – powiedział Antoine Le Nel, VP Growth w Revolut.

Źródło: Revolut