Revolut ma już 1 mln klientów płacących BLIKIEM

Revolut ma już 1 mln klientów płacących BLIKIEM
Źródło: Revolut
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Revolut w listopadzie 2024 r. udostępnił w Polsce płatności BLIKIEM. Po 5 miesiącach już ponad 1 milion klientów Revolut w Polsce aktywowało w swojej aplikacji BLIKA, poinformował fintech.

Revolut potwierdził, że ponad 1 milion klientów nad Wisłą korzysta już z płatności BLIK. Revolut chce stać się dla ponad 4 mln klientów w Polsce bankiem pierwszego wyboru. Dlatego stawia na usługi, z których klienci korzystają na co dzień.

Udostępnił w Polsce oficjalnie płatności kodami BLIK w listopadzie 2024 roku. Dziś, po zaledwie pięciu miesiącach, już ponad 1 milion klientów w Polsce aktywowało w aplikacji znaną i lubianą w Polsce metodę płatności BLIK.

Od jesieni klienci Revolut wykonali z pomocą 6-cyfrowych kodów BLIK generowanych w aplikacji ponad 7 mln transakcji w Internecie, sklepach stacjonarnych i wypłacając pieniądze z bankomatów, o łącznej wartości blisko 1 mld zł.

10-lecie obecności BLIKA na rynku finansowym

Choć BLIK świętuje już 10 lat obecności na rynku, popularność usługi wśród klientów bankowych aplikacji mobilnych w Polsce systematycznie rośnie.

W 2024 roku liczba Polaków aktywnie korzystających z usługi BLIK wzrosła o 17% r/r i na koniec roku wyniosła 18,5 mln.

Rosła także liczba transakcji, w 2024 roku Polacy wykonali 2,4 mld transakcji BLIK (o 37% więcej niż w 2023 roku).

Czytaj także: BLIK: liczba transakcji w 2024 roku wzrosła o 37% r/r, do 2,4 mld zł

BLIK w aplikacji Revolut – komentarze

„Cieszymy się, że udostępnienie płatności BLIK, obok innych dostępnych już wcześniej metod płatności takich jak Apple Pay, Google Pay czy jednorazowych kart wirtualnych Revolut, okazało się strzałem w dziesiątkę.

Trudno o lepsze potwierdzenie, niż ponad 1 milion osób w Polsce, które aktywowały funkcję BLIK w swojej aplikacji Revolut.

Liczymy, że liczba użytkowników funkcji BLIK w Revolut i liczba wykonywanych przez nich transakcji będzie szybko rosła także w kolejnych miesiącach” – powiedziała Patrícia Brazão, Business Development Manager, Global Business w Revolut.

„Revolut buduje swoją pozycję jako bank pierwszego wyboru w krajach Europy i integracje z lokalnymi systemami płatności pełnią tu kluczową rolę. BLIK był jedną z najbardziej oczekiwanych funkcji w Polsce. Klienci o nią prosili. Revolut ją dostarczył.

Polska to dla nas jeden z kluczowych rynków. Jesteśmy zdeterminowani, by dostarczać Polakom kolejne innowacje finansowe i być dla nich zaufanym partnerem w codziennych finansach” – powiedział David Tirado, Vice President Profitability & Global Business, Partner w Revolut.

„BLIK jest już dostępny powszechnie, dla wszystkich użytkowników bankowych aplikacji mobilnych w Polsce. Byliśmy przekonani, że najpopularniejsza metoda płatności w Polsce, jaką jest BLIK, zyska także uznanie wśród klientów Revolut.

To dla nas obiecująca perspektywa dotycząca współpracy na kolejnych rynkach” – powiedział Adam Kokoszkiewicz, Sales Department Director w BLIK.

Klienci Revolut mogą płacić BLIKIEM w całym polskim e-commerce, coraz większej liczbie zagranicznych platform zakupowych, w terminalach płatniczych w sklepach stacjonarnych, a także wypłacać gotówkę z ponad 20 tys. bankomatów w całym kraju.

Czytaj także: Revolut udostępnia aplikację do demaskowania oszustów telefonicznych

Jak korzystać z płatności BLIK w aplikacji Revolut?

Aby dokonać płatności BLIK należy uaktualnić aplikację Revolut do najnowszej wersji i dotknąć ikonki BLIK na ekranie głównym aplikacji.

6-cyfrowy kod, który się wyświetli należy wpisać w terminalu płatniczym przy kasie, na stronie płatności w sklepie internetowym lub bankomacie i zatwierdzić.

Na telefon przyjdzie powiadomienie z prośbą o finalne potwierdzenie transakcji.

Czytaj także: Revolut przedstawił swoje plany na 2025 rok

Źródło: Revolut