Raport specjalny: Kompleksowa obsługa obrotu gotówkowego w Centrum Usług Koncesjonowanych Poczty Polskiej S.A.

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Zapraszamy do współpracy z Centrum Usług Koncesjonowanych - jednostką Poczty Polskiej S.A., w której od wielu lat specjalizujemy się m.in. w szeroko pojętej obsłudze obrotu gotówkowego oraz konwojowania i ochrony powierzonych wartości pieniężnych. Nasze nowoczesne rozwiązania techniczne i organizacyjne zostały docenione przez renomowane instytucje finansowe i banki, a posiadane zasoby umożliwiają elastyczne dostosowywanie oferty do indywidualnych potrzeb wszystkich Klientów.

Poczta Polska S.A. jest jedną z największych firm w Polsce, która przyjęła i od dawna stosuje ujednolicone i przejrzyste procedury w obsłudze Klientów instytucjonalnych, a specjalistyczne Centrum Usług Koncesjonowanych Poczty Polskiej S.A. to miejsce, w którym każdego dnia przetwarzany jest potężny strumień gotówki. Ta wyspecjalizowana jednostka Poczty Polskiej obejmuje swym zasięgiem obszar całego kraju, odpowiadając m.in. za kompleksową obsługę obrotu gotówkowego, konwojowanie i ochronę wartości pieniężnych.

Stabilna i doświadczona kadra ponad trzech tysięcy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę kwalifikowanych pracowników Centrum Usług Koncesjonowanych Poczty Polskiej S.A. świadczy specjalistyczne usługi realizacji wpłat i wypłat zamkniętych, obsługi urządzeń bankowych, takich jak bankomaty, wpłatomaty oraz wrzutnie przeliczania, sortowania gotówki i weryfikacji autentyczności znaków pieniężnych w sieci ponad pięćdziesięciu nowocześnie wyposażonych liczarni, przekazywania wpłat na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

Do dyspozycji naszych Klientów oddajemy ponad siedem tysięcy placówek w całym kraju, blisko sto osiemdziesiąt sekcji konwojowych i ponad pięćset nowych bankowozów typu A i B, pojazdów przystosowanych oraz dedykowany serwis transakcyjny, dostępny przez siedem dni w tygodniu. System ten umożliwia wygodne i szybkie składanie zamówień (wpłata, wypłata, konwój), monitorowanie ich statusu, a także wgląd do historii zamówień oraz generowanie raportów.

Kompleksowa obsługa obrotu gotówkowego może być również realizowana za pośrednictwem systemów bankowych bądź przez tzw. wymianę danych pomiędzy systemami a bankami, w których posiadaczami kont są nasi klienci.

Centrum Usług Koncesjonowanych Poczty Polskiej S.A., jeden z liderów na krajowym rynku obsługi obrotu gotówkowego, wciąż dynamicznie się rozwija, jednocześnie podnosząc poziom bezpieczeństwa i standardy swoich usług. O skuteczności tych procesów świadczy najlepiej stale poszerzające się grono Klientów – największych instytucji finansowych, przede wszystkim banków, doceniających kompleksowość oferty i gwarancje najwyższego bezpieczeństwa, poparte wysokimi polisami ubezpieczeniowymi.

Wszystkie czynności związane z ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI