Raiffeisen Digital Bank startuje w Polsce z pierwszym produktem

Raiffeisen Digital Bank startuje w Polsce z pierwszym produktem
Fot. Raiffeisen Digital Bank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Raiffeisen Digital Bank (jako marka Raiffeisen Centrobank AG; RCB) kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych, szukających wygodnej i przejrzystej formy finansowania. Pierwszym produktem dostępnym w Polsce jest pożyczka gotówkowa, oparta na w pełni mobilnym procesie wnioskowania. Już wkrótce Raiffeisen Digital Bank, będący marką RCB, zaproponuje kolejne usługi finansowe w Polsce.

RCB wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów, którzy szukają nowoczesnych, szybkich i prostych rozwiązań finansowych. Mając to na uwadze, usługi uruchomione pod marką Raiffeisen Digital Bank opierają się na najnowszych osiągnięciach technologicznych i będą działać wyłącznie online.

– Polacy są gotowi na korzystanie z w pełni cyfrowych usług i produktów bankowych. Chcemy być częścią tego dynamicznie rozwijającego się obszaru, dlatego stworzyliśmy markę odpowiadającą na zapotrzebowanie rynku oraz konsumentów – mówi Kamil Niewiatowski, Country Manager na Polskę.

Cały proces kredytowy Raiffeisen Digital Banku odbywa się online.

Tworząc aplikację, zastosowaliśmy najnowsze rozwiązania technologiczne, ponieważ chcemy by doświadczenie korzystania z niej było możliwie najlepsze. Potrzeby klientów są dla nas najważniejsze – zarówno pod względem wygody, jak i bezpieczeństwa – dodał Niewiatowski.

Pierwszy produkt Raiffeisen Digital Bank dostępny w Polsce

Pierwszym produktem Raiffeisen Digital Bank dostępnym w Polsce będzie pożyczka gotówkowa dla klientów indywidualnych – do 100 tys. zł, z okresem spłaty do 60 miesięcy. – Naszą filozofią jest dostarczanie usług, które są łatwo dostępne i przejrzyste. Technologia cyfrowa daje nam wiele przewag nad standardowymi rozwiązaniami jak na przykład niższe koszty obsługi, szybkość czy elastyczność. Dzielenie się korzyściami płynącymi z jej wykorzystania w całym procesie kredytowym, to nasz sposób na nowoczesną bankowość internetową – podkreślił Jakub Malach, Head of Lending.

Nowa cyfrowa marka

Polska jest pierwszym krajem, w którym RCB wprowadza nową cyfrową markę.

– powiedział Alexey Kapustin, członek zarządu RCB i Head of Retail. – Połączyliśmy międzynarodowy zespół ekspertów z różnych obszarów bankowości i technologii, którzy zaangażowali się w stworzenie bardzo prostego, bezproblemowego narzędzia bankowości cyfrowej dla polskich klientów. Pierwszą naszą usługą jest kredyt dla klientów indywidualnych, ponieważ z punktu widzenia konsumentów jest to jeden z najbardziej pożądanych produktów bankowych – podkreślił. – Wykorzystując wieloletnie doświadczenie Grupy RBI w Europie Środkowej i korzystając z wielkiego potencjału technologii, stworzyliśmy unikalny i przystępny produkt. Nie możemy się doczekać momentu kiedy ruszy na polskim rynku i będzie dostępny dla naszych klientów – skomentował Kapustin.

Zainteresowani ofertą klienci mogą już teraz zapisać się na www.raiffeisendigital.com, aby po uruchomieniu usługi otrzymać informacje o możliwości złożenia wniosku i uzyskania finansowania.

Źródło: Raiffeisen Digital Bank