Przelewy na telefon BLIK już w T-Mobile Usługi Bankowe

Przelewy na telefon BLIK już w T-Mobile Usługi Bankowe
Źródło: BLIK
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank udostępniły swoim klientom możliwość wykonywania przelewów na telefon BLIK, podał Polski Standard Płatności (PSP) - operator systemu płatności mobilnych BLIK. Użytkownicy BLIK-a mogą przelewać pieniądze w ten sposób z wykorzystaniem aplikacji mobilnych dziesięciu banków.

#TMobile Usługi Bankowe dostarczane przez @AliorBankSA udostępniły swoim klientom możliwość wykonywania przelewów na telefon #BLIK @BLIKmobile

„Liczymy, że ta usługa stanie się jeszcze bardziej popularna wśród użytkowników aplikacji bankowych. Analizując wyniki transakcyjne po trzech kwartałach 2019 roku, możemy potwierdzić, że jesteśmy na dobrej drodze. Do września tego roku klienci zrealizowali blisko 11 mln takich transakcji. Nie mamy więc wątpliwości, że także klienci T-Mobile Usługi Bankowe docenią wygodę i szybkość przelewów na numer telefonu BLIK” – powiedział dyrektor departamentu rozwoju produktu PSP Marcin Waldowski, cytowany w komunikacie.

Czytaj także: Przelewy na telefon BLIK już w Banku Pekao >>>

Już dziesięć banków umożliwia wykonywanie przelewów na numer telefonu BLIK

Obecnie, po uruchomieniu usługi w T-Mobile Usługi Bankowe, już dziesięć banków umożliwia wykonywanie przelewów na numer telefonu BLIK. Możliwe jest to także w Alior Banku, Banku Millennium, Credit Agricole, Getin Banku, ING Banku Śląskim, mBanku, PKO Banku Polskim, Santander Banku i Pekao. Przelewy na numer telefonu są bezpłatne.

T-Mobile Usługi Bankowe dołączyły do systemu w październiku 2016 roku i stopniowo udostępniają kolejne funkcje BLIK-a. Od teraz klienci aplikacji będą mogli korzystać z przelewów na telefon BLIK. Użytkownicy zobaczą w swojej aplikacji mobilnej, komu mogą w ten sposób przesłać pieniądze, przypomniano.

Przelew jest natychmiastowy

„Ten typ przelewu ma szereg zalet, które z pewnością docenią nasi klienci. Przede wszystkim nie trzeba znać numeru rachunku odbiorcy – by przelać środki, wystarczy numer telefonu. Przelew jest natychmiastowy, nawet w weekendy i święta, co oznacza, że pieniądze trafiają do odbiorcy w czasie rzeczywistym. W dodatku niepobierana jest za niego opłata, jak przy zwykłych przelewach natychmiastowych” – podsumował menedżer zespołu T-Mobile Usługi Bankowe Tomasz Figarski.

BLIK stanowi ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie informatyczne. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Santander Bank Polska. Z BLIKa mogą korzystać również klienci Getin Noble Banku, BNP Paribas Bank Polska, Credit Agricole, Pekao SA, Inteligo, T-Mobile Usługi Finansowe, a także banków spółdzielczych zrzeszonych w SGB.

Źródło: ISBnews