Prezentacja: Wywiad z Maciejem Pezowiczem: Contact Center całodobowa obsługa klientów

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

nbs.2011.02.foto.028.a.100xRozmowa z Maciejem Pezowiczem, dyrektorem operacyjnym IT Card S.A.

Panie Dyrektorze niedawno na łamach grudniowego wydania NBS informowaliśmy, że zamierzają Państwo uruchomić nową profesjonalną komórkę w strukturach IT Card. Proszę powiedzieć, czy udało się zrealizować ten plan?

Tak. Z początkiem roku, w ramach struktur firmy uruchomiliśmy Contact Center, czyli całodobowe centrum obsługi klientów IT Card. Ponadto na mocy podpisanej umowy outsourcingowej Contact Center realizuje również zadania infolinii Banku BPS. Jednostka ta prowadzi kompleksową obsługę klientów poprzez profesjonalną i nowoczesną platformę teleinformatyczną, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. We współpracy z Bankiem BPS opracowaliśmy wspólnie procesy biznesowe i system raportowania.

Po przeprowadzeniu procesu rekrutacji wyłoniliśmy zespół konsultantów dedykowany do obsługi klientów BPS. Wszyscy konsultanci przeszli obowiązkowy cykl szkoleń dotyczących jakości obsługi klienta i zagadnień bankowych. Do ich zadań należy dzisiaj m.in. obsługa infolinii Banku BPS, wsparcie obsługi bankowości elektronicznej, udzielanie bieżącej informacji o rachunkach, kartach, pomoc merytoryczna i instruktażowa przy zastrzeganiu kart, obsłudze reklamacji czy obsługa nadsyłanych zgłoszeń faksem lub e-mailem.

Jak można skorzystać z usług Contact Center?

Klienci IT Card, dzwoniąc pod jeden numer: 801 502 503, mogą poznać szczegóły m.in. nt. aktualnej oferty IT Card, wsparcia technicznego (m.in. uzgodnienia stanu gotówki w bankomatach), płatności etc. Spektrum prowadzonej komunikacji z klientem obejmuje wszelkie informacje od poziomu bardzo ogólnego, po specjalistyczne i techniczne.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI