Prezentacja: Polisa dla przedsiębiorczych

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

nbs.2014.05.foto.099.a.250xBanki spółdzielcze dobrze rozumieją mały i średni biznes, dzięki czemu potrafią wspierać przedsiębiorców w efektywnym prowadzeniu działalności. Ich atutem jest znajomość lokalnego rynku oraz wynikająca z tego umiejętność dopasowania oferty do potrzeb konkretnego przedsiębiorcy, jak również szybka decyzyjność, tak bardzo ceniona przez klientów.

Banki spółdzielcze precyzyjnie odpowiadają na oczekiwania klientów z sektora MŚP, proponując im sprofilowane produkty bankowe. Jednak dopiero wzbogacenie oferty o produkty ubezpieczeniowe, specjalnie dedykowane małym i średnim przedsiębiorcom, dostępne wraz z założeniem konta czy uzyskaniem kredytu na działalność, pozwala przedsiębiorcom rozwinąć skrzydła. Zabezpieczenie finansowe na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń zdejmuje bowiem z firm MŚP ciężar ryzyka związanego z prowadzeniem biznesu i pozwala skoncentrować się na rozwoju firmy

– Ewaluacja potrzeb przedsiębiorcy w zakresie ubezpieczenia i precyzyjne dopasowanie polisy do specyfiki prowadzonej przez niego działalności często decydują o „być albo nie być” właściciela firmy. Ogromną rolę w procesie oceny ryzyka odgrywają doradcy bankowi. Na etapie doboru produktów finansowych powinni oni oszacować ryzyka, z jakimi może wiązać się dany rodzaj działalności i zaproponować przedsiębiorcy adekwatne rozwiązania ubezpieczeniowe – mówi Jacek Wakulski, dyrektor Pionu Sprzedaży Alternatywnej w Grupie Ubezpieczeniowej Europa.

Ryzyko poza kontrolą

Pożar, niesolidni kontrahenci, zalanie linii produkcyjnej czy nagły zgon przedsiębiorcy – wszystko to może zachwiać istnieniem firmy. W momencie tych wydarzeń na wykup polisy jest już ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI