Prezentacja: Linia biznesowa terminali płatniczych POS

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

nbs.2011.05.foto.57Rozmowa z Jackiem Koszelem, dyrektorem marketingu i sprzedaży IT Card S.A.

Na łamach marcowego wydania „NBS” wspominaliście Państwo o przygotowywanej na wiosnę nowej linii biznesowej POS skierowanej do banków spółdzielczych. Proszę powiedzieć, czy udało się wdrożyć te plany w życie i na jakim etapie są Państwo obecnie z realizacją tego projektu?

– Absolutnie tak! Jesteśmy już w trakcie ostatnich przygotowań. Na przełomie maja i czerwca 2011 r. wystartujemy z nową linią biznesową terminali płatniczych POS. Obecnie spotykamy się z bankami spółdzielczymi, przedstawiając im atrakcyjną ofertę współpracy w tym zakresie. Ponadto już w trzecim kwartale 2011 r. będziemy jako IT Card wydawać i obsługiwać karty płatnicze klientom banków spółdzielczych z Grupy BPS. Dzięki temu banki, które z nami współpracują, otrzymają możliwość wydania kart płatniczych wszystkim swoim klientom, gdyż jednocześnie budować będą sieć akceptacji.

Rozumiem, że połączenie w czasie tych dwóch linii biznesowych jest z jakiegoś powodu bardzo ważne? Może Pan zdradzić, dlaczego?

– Połączenie dwóch linii biznesowych – terminali POS i wydawnictwa kart płatniczych oferowanych przez jednego, wyspecjalizowanego partnera biznesowego, jakim jest IT Card, spowoduje, że uzyskamy tak ważny dla banków efekt synergii. Polegał on będzie na jednoczesnym nasycaniu rynku kartami oraz siecią akceptacji, przy wymiernych korzyściach finansowych z tego płynących. Taki model współpracy zagwarantuje bankom silniejsze związanie z własnymi klientami z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw poprzez poszerzenie oferty o terminale POS oraz usługi z nimi związane. Krótko mówiąc, zapewni większe korzyści finansowe niż dotychczas. Pojawi się również dodatkowy strumień przychodów z tytułu prowizji z transakcji bezgotówkowych realizowanych wydanymi przez siebie kartami. Można by długo wymieniać wszystkie plusy, które banki znajdą w naszej ofercie, ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI