Prezentacja: Kompleksowa obsługa cyklu życia kredytów dzięki rozwiązaniu firmy Bonair

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

nbs.2014.05.foto.053.250xCasePro to autorska platforma firmy Bonair SA dedykowana bankom i instytucjom finansowym, umożliwiająca przede wszystkim efektywną obsługę spraw kredytowych - począwszy od działań przedsprzedażowych (ofertowanie, symulacja), przez obsługę wniosku, dokumentów, obsługę uruchomienia, monitoring spłat i ocenę zabezpieczeń, a skończywszy na monitoringu klienta i czynnościach związanych z windykacją należności.

Rozwiązanie zapewnia sprawną obsługę procesów biznesowych, w tym związanych z automatyzacją pozyskiwania, weryfikacji, przetwarzania, przechowywania i raportowania danych. Platforma cechuje się dużą elastycznością, co pozwala na jej funkcjonalne dopasowanie do specyficznych wymagań danej organizacji. Co więcej, pozwala na modelowanie procesów biznesowych bez pomocy programistów. W skład rozwiązania wchodzą następujące obszary funkcjonalne: udzielanie kredytów, ocena ryzyka kredytowego, baza zabezpieczeń, monitorowanie klienta, restrukturyzacja, windykacja i współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi źródłami danych.

– Platforma zapewnia automatyzację procesów kredytowych, możliwość obsługi wniosków niestandardowych oraz sporządzania raportów o szerokim zakresie zmiennych. Oferuje przy tym wyższą efektywność pracy i lepsze wykorzystanie zasobów, ograniczenie ryzyka operacyjnego oraz możliwość dostosowania do specyfiki obowiązującej w danym banku polityki kredytowej. Rozwiązanie jest dostosowane do wymagań instytucji finansowych, ale może być w każdym momencie modyfikowane według własnych potrzeb – komentuje Robert Tymiński, Dyrektor ds. Projektowania Rozwiązań, Bonair SA.

Platforma została wyposażona w przydatne dla banków i innych instytucji finansowych cechy funkcjonalne, takie jak: łatwość i szybkość wprowadzenia obsługi nowych spraw lub modyfikacja dotychczasowych przepływów bez realizacji prac programistycznych, wygodny dostęp do zadań i obsługiwanych spraw poprzez przeglądarkę WWW, czytelny sposób prezentacji danych dzięki zastosowaniu dedykowanych widoków zależnych od rodzaju przetwarzanej sprawy bankowej, wygoda samodzielnego tworzenia zaawansowanych raportów przez analityka biznesowego za pomocą modułu raportowego, e-mailowe powiadamianie wybranych użytkowników o kamieniach milowych poszczególnych spraw czy przyjazne środowisko tworzenia wydruków i ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI