Prezentacja: Aplikacje mobilne w polskiej bankowości spółdzielczej

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Niewiele jest gałęzi rynku, których dynamika rozwoju w ciągu ostatnich lat wzrosła w stopniu choćby porównywalnym do istnej eksplozji odnotowanej w segmencie sprzedaży urządzeń mobilnych, zarówno smartfonów, jak i tabletów.

Rewolucja zapoczątkowana przez firmę Apple wydaje się być nie do zatrzymania, a jej nieuniknione konsekwencje zaczynają dostrzegać wszyscy. Zmiana perspektywy myślenia o komunikacji z klientem w stronę kanałów natychmiastowego dostępu szybko przestaje być wizją z gatunku SF, z dnia na dzień stając się najważniejszym wyzwaniem stojącym przed współczesnym biznesem. Bankowość od czasów liczydeł i suwaków logarytmicznych, przez okres kart perforowanych, aż do ery komputerów osobistych, znajdowała się w awangardzie przemian technologicznych i ciężko sobie wyobrazić, żeby mogło być inaczej. Zwłaszcza że kierunek jest znany – zostało już tylko wykonać krok.

Już 11 banków komercyjnych może poszczycić się posiadaniem aplikacji mobilnej na co najmniej jeden system operacyjny. Należy przy tym zaznaczyć, że chociaż strategie rozwoju tego segmentu sprzedaży są różnorakie, to najczęściej wprowadzenie wersji systemu na kolejne platformy dzielą długie miesiące. Powoduje to naturalną selekcję użytkowników na tych, którzy już mogą korzystać z mobilnego banku i tych, którzy jeszcze muszą poczekać. Oczywiście fakt ten nie sprzyja ciągłości kampanii promocyjnej, która powinna być intensywna i skierowana do wszystkich klientów, nie zaś rozłożona w czasie. Tu ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI