Praktyczne wskazówki dla banków w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi

Praktyczne wskazówki dla banków w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi
Kinga Dudek. Źródło: Asseco Poland
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Kinga Dudek, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ryzykiem Operacyjnym, w Santander Bank Polska mówiła podczas Horyzontów Bankowości 2022 o zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi.

Kinga Dudek odnosząc się do obecnej sytuacji mówi wprost: „Musimy rozmawiać o rzeczach totalnie nieprawdopodobnych”.

Jej zdaniem teraz liczą się wiedza, kompetencje oraz odpowiedni podział ról i odpowiedzialności w organizacji, dobry governance i rzetelna, mocna struktura, żeby odpowiedzialnie podejmować potrzebne decyzje.

To, co jest najcenniejszym dobrem w sytuacjach kryzysowych, to dane klientów i ludzie pracujący w banku.

Dobre zarządzanie zasobami ludzkimi, dostęp do nich są bardzo ważne w takiej sytuacji kryzysowej jak obecna, uważa Kinga Dudek.

Wypowiedź została nagrana podczas Horyzontów Bankowości 2022, po debacie poświęconej problematyce ciągłości działania instytucji finansowych w obliczu sytuacji kryzysowych.

Partnerami debaty były firmy: Asseco Poland SA oraz Equinix.

Więcej w poniższym materiale wideo.

Źródło: Asseco Poland S.A.