Pod okiem „Lewego”

Pod okiem „Lewego”
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Jeśli ma się w składzie jednego z dwóch najskuteczniejszych napastników i najlepszego bramkarza, to nawet presja związana z obroną tytułu niestraszna. Drużyna PKO BP drugi raz z rzędu wygrała Turniej Piłki Nożnej o Puchar Związku Banków Polskich po finałowym zwycięstwie nad BGŻ BNP Paribas.

Tekst i zdjęcia Artur St. Rolak

Mecz bez kibiców to nie mecz, więc niektórzy piłkarze zabrali na Bemowo rodzinę, najczęściej synów. Z trybun słychać było i słowa pocieszenia (dobrze znane z największych stadionów „Nic się nie stało!”), i zachęty: – Wujek, strzelaj! – wujek czy nie wujek, może tylko kolega taty, posłuchał: strzelił i trafił. Ci, którzy nie kibicowali żadnej drużynie, też się nie nudzili, bo padło sporo ładnych goli, choć nie zawsze najładniejsze akcje kończyły się celnym strzałem, bo albo napastnik chybił, albo bramkarz po prostu robił swoje.

Robert Lewandowski, oglądający turniej z plakatu reklamowego, klaskałby, gdyby mógł. Jak nie pochwalić napastnika, który próbował sprytnie, subtelnym dotknięciem piłki zmienić jej kierunek, lecz minimalnie chybił? Jak nie docenić innego, który w podobny sposób zamienił na gola podanie od bramkarza? O „swojakach” nie ma co wspominać, bo zdarzają się nawet najlepszym.

Chichot losu

Najlepsze zespoły uczestniczące w III Turnieju Piłki Nożnej o Puchar Związku Banków Polskich zmierzyły się dwa razy – w ostatniej kolejce fazy grupowej, a potem w finale. W ogóle los okazał się dość ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI