PKO Bank Polski zapowiada zmiany w iPKO

PKO Bank Polski zapowiada zmiany w iPKO
Fot. PKO BP
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci PKO Banku Polskiego będą mogli już wkrótce korzystać z odświeżonej wersji iPKO - nowej nawigacji i nowej strony startowej.
.@PKOBP: #iPKO automatycznie dostosuje się do wielkości ekranu urządzeń mobilnych (telefonu i tabletu) i zastąpi dotychczasową mobilną wersję iPKO lajt #PKOBP

Nowa odsłona iPKO umożliwi klientom dostęp do banku w prosty i wygodny sposób bez względu na rodzaj urządzenia, z jakiego korzystają. Po zalogowaniu do nowej wersji serwisu układ strony startowej będzie bardzo intuicyjny, dzięki czemu klienci będą mogli łatwo i szybko wykonać najważniejsze operacje oraz zapoznać się z najważniejszymi informacjami o własnych finansach. Nowe menu umożliwi szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji.

Czytaj także: IKO: jest już dostępny asystent głosowy. Wystarczy wypowiedzieć polecenie >>>

Nowa wersja serwisu powstała przede wszystkim jako odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekiwali możliwości wygodnego bankowania na wszystkich urządzeniach mobilnych: telefonach, tabletach i laptopach. Dlatego zmiany w iPKO będą w dużej mierze spójne z rozwiązaniami znanymi z aplikacji IKO, co dodatkowo sprawi, że klienci będą mieli podobne doświadczenia z korzystania z iPKO i IKO.

Na czym polegają zmiany w iPKO?

Zmiany polegające na dostosowaniu iPKO do urządzeń o różnej wielkości ekranów są wprowadzane systematycznie od kilku miesięcy. Tym razem odświeżona została strona startowa serwisu. Klienci jeszcze szybciej dotrą do najczęściej poszukiwanych funkcji – przelewu krajowego, przelewu do odbiorcy zdefiniowanego, do e-Urzędu czy aktualizacji danych osobowych. Oprócz tego, przeprojektowana i uproszczona została nawigacja serwisu – tak, by klient mógł w łatwy sposób dotrzeć do informacji o swoich produktach (wszystkie znajdą się w zakładce „Moje produkty”) czy oferty banku.

iPKO lajt zostanie wyłączony

Po uruchomieniu nowej odsłony iPKO na telefonie komórkowym nie będzie już wyboru pomiędzy pełną i mobilną wersją serwisu – iPKO lajt zostanie wyłączony. Logując się z przeglądarki na telefonie komórkowym, klienci będą mogli korzystać z wszystkich funkcji serwisu, które dotąd nie były dostępne w iPKO lajt (np.: przelewy krajowe, zlecenia stałe czy zmieniać limity na koncie).

Bank rozpoczął już akcję informacyjną odświeżonej wersji iPKO – bezpośrednio po zalogowaniu do serwisu i na stronie internetowej banku, gdzie publikowane są zapowiedzi zmian. Na portalu Bankomania, YouTube i w mediach społecznościowych pojawią się filmy instruktażowe z wybranymi funkcjami w iPKO.

Źródło: PKO Bank Polski / PKO BP