PKO Bank Polski wyłączy invoobill. Usługę zastąpi Qlips

PKO Bank Polski wyłączy invoobill. Usługę zastąpi Qlips
PKO Bank Polski - Logo (źródło: PKO BP S.A.)
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
PKO Bank Polski wyłączy 1 marca 2019 roku usługę Invobill w serwisie bankowości internetowej iPKO w związku z jej wyłączeniem przez operatora, czyli Krajową Izbę Rozliczeniową.

Od 1 marca 2019 r. #PKOBP Finat sp. z o. o. zaprzestaje świadczenia usługi #invoobill #PKOBankPolski @PKOBP

invoobill ma zostać zastąpiony przez Qlips, który pozwala na opłacanie rachunków bezpośrednio z systemu bankowości internetowej.

Przypomnijmy, że Qlips powstał dzięki wypracowanemu przez Związek Banków Polskich porozumieniu, a działa w oparciu o infrastrukturę Krajowej Izby Rozliczeniowej.

Wyłączenie invoobill w dwóch etapach

Jak informuje PKO BP na swojej stronie internetowej, wyłączenie usługi invoobill odbędzie się w dwóch etapach:

– 1 stycznia 2019 r. zostanie wyłączona możliwość aktywacji usługi invoobill. Płatności wystawione przez Dostawców do 31 grudnia 2018 r. będzie można opłacać do 28 lutego 2019 r.,

– 1 marca 2019 r. usługa nie będzie dostępna w serwisie iPKO, a zawarte przez Klientów porozumienia zostaną anulowane.

Źródło: PKO PB