PKO Bank Polski udostępnił usługę wideodoradcy klientom indywidualnym

PKO Bank Polski udostępnił usługę wideodoradcy klientom indywidualnym
PKO BP - Oddział (źródło: PKO BP)
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
PKO Bank Polski udostępnił usługę wideodoradcy klientom indywidualnym. Każdy kto będzie chciał porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych, a także wypełnić z jego pomocą wniosek o pożyczkę gotówkową, kartę kredytową, ubezpieczenie komunikacyjne albo limit odnawialny w koncie, będzie to mógł zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem. Do tej pory z usługi korzystali klienci firmowi.
.@PKOBP: podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie #PKOBP #PKOBankPolski

– Zgodnie z zapowiedzią złożoną w maju, kiedy to bank uruchomił usługę wideodoradcy dla firm, rozszerzamy jej zakres udostępniając ją także dla klientów indywidualnych. Nasi doradcy nie tylko informują o ofercie banku podczas rozmowy on-line, ale także pomagają skorzystać z niej. Na początek maja możliwość złożenia wniosku o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie – mówi Bartosz Błaszczyk, dyrektor Biura Klienta Podstawowego w PKO Banku Polskim.

Czytaj także: PKO Bank Polski partnerem strategicznym aplikacji,,E-niezbędnik COVID-19’’ >>>

W trakcie wideo rozmowy z doradcą każdy może uzyskać szczegółowe odpowiedzi na pytania dotyczące oferty PKO Banku Polskiego. Ponadto jeśli podczas tej rozmowy zdecyduje się na skorzystanie z oferty banku może od ręki korzystając z pomocy doradcy złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową a także kupić ubezpieczenie komunikacyjne oraz uruchomić limit odnawialny w koncie.

Jak skorzystać z wideorozmowy?

Rozmowa wideo z doradcą PKO może odbyć się w dni robocze w godzinach 9-17. Chcąc z niej skorzystać należy wejść na stronę w serwisie internetowym banku i skorzystać z linku do krótkiego formularza rejestracyjnego, który należy wypełnić. Na podany adres, zamawiający rozmowę otrzymuje email z linkiem do przeprowadzenia testu połączenia. Należy postępować zgodnie z instrukcjami z e-maila i sprawdzić, czy link działa na urządzeniu, z którego dokonywane jest połączenie. Może to być komputer stacjonarny/laptop lub smartfon z przeglądarką internetową (zalecany Chrome) czy aplikacją Google Meet. Przed zaplanowaną wideokonferencją z doradcą, na wskazany numer telefonu przyjdzie SMS, a na adres poczty elektronicznej e-mail z prośbą o dołączenie do spotkania, z linkiem do połączenia wideo.

Rozmowa wideo jest w pełni bezpieczna

Formularz rejestracji jest obsługiwany w domenie internetowej banku, rozmowa jest realizowana przez szyfrowane łącze. Bezpieczeństwo strony z formularzem potwierdza stosowany protokół HTTPS i oficjalny certyfikat SSL PKO Banku Polskiego, a wideorozmowy oficjalny certyfikat SSL Google Meet.

E-maile będą wysyłane z adresu powiadomienia[at]pkobp.pl, a nadawcą SMSów będzie „PKOBP”. Należy zwrócić uwagę na link do rozmowy wideo w wiadomości email i SMS, wszystkie linki prowadzą do stron szyfrowanych https://doradcaonline.pkobp.pl/… – ze zgodą na nagranie, a następnie do https://meet.google.com/… i są prezentowane w całości, bez użycia skrótów.

Od maja usługa wideodoradcy jest dostępna dla klientów firmowych

Od maja usługa wideodoradcy jest dostępna dla klientów firmowych, którzy podczas spotkania online mogą porozmawiać na temat rozwiązań wspierających działalność firmy. W pierwszych tygodniach po uruchomieniu usługi klienci najczęściej łączyli się zdalnie z doradcą, aby uzyskać informacje na temat wsparcia w ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej. Od teraz podczas wideorozmowy przedsiębiorcy będą mogli również uruchomić pożyczkę lub kredyt w rachunku bieżącym. Sposób uruchomienia wideo spotkania z doradcą dla firm jest taki analogiczny jak w przypadku klientów indywidualnych. PKO Bank Polski sukcesywnie rozwija zdalne formy kontaktu z bankiem, w serwisie transakcyjnym iPKO i aplikacji mobilnej IKO systematycznie pojawią się nowe funkcje ułatwiające korzystanie z usług banku i obsługi rachunków. Zachęcamy do ich maksymalnego wykorzystania.

Źródło: PKO Bank Polski / PKO BP