„Pieniądze trzeba oddać, ale to co zyskasz, to Twoje” – nowa kampania pożyczki w ING

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

W nowej kampanii reklamowej ING Bank Śląski kontynuuje promocję idei rozsądnego pożyczania. Bank zwraca uwagę, że korzyści z odpowiednio wykorzystanej pożyczki mogą być większe niż związane z nią koszty.

Nowa kampania pożyczki gotówkowej w ING Banku Śląskim zachęca do działania i realizacji własnych planów. Według badania zrealizowanego dla banku przez TNS Polska, 2/3 Polaków posiada cele, które chce zrealizować w tym roku. Równocześnie połowa deklaruje, że brak pieniędzy jest główną przeszkodą w zrobieniu pierwszego kroku w ich realizacji.

Na co dzień mocno skupiamy się na bieżących sprawach i obowiązkach. Zdarza się, że mamy poczucie frustracji, że nie realizujemy ważnych dla nas planów. Trzeba więc zastanowić się, czy to co chcemy zrealizować warto zrobić teraz czy odłożyć na później. W przypadku gdy przeszkodą jest brak pieniędzy, a korzyści z realizacji planów są duże, rozwiązaniem może być pożyczka. Naszym zdaniem rozsądne pożyczanie oznacza, że decydujemy się na nie dlatego, że chcemy, a nie dlatego że musimy – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

Nowe spoty reklamowe banku są osadzone na pomyśle spotkania klasowego, zorganizowanego 15 lat po maturze. W rolę głównego bohatera wcielił się Adam Woronowicz. On i jego znajomi ze szkoły opowiadają o swoich osiągnięciach, które zrealizowali dzięki pożyczce. Kampania w telewizji jest wspierana działaniami w internecie. Na stronie http://www.ingbank.pl/pozyczka_online/ można m.in. zapoznać się z zasadami rozsądnego pożyczania.

  1. Pomyśl, co Ci się bardziej opłaci – pożyczaj na to, co warto zrealizować już dziś, a nie wtedy, kiedy w końcu uzbierasz potrzebną na to kwotę.

  2. Mierz finansowe siły na zamiary – pożycz tyle, ile jest Ci potrzebne, żeby teraz osiągnąć to, co zaplanowałeś.

  3. Sprawdź, ile cię to będzie kosztowało – Tylko wtedy, gdy będziesz znał wszystkie koszty, będziesz mógł realnie ocenić czy możesz na tym skorzystać.

W kampanii bank zachęca do skorzystania z oferty w czasie wizyty w oddziale lub przez internet. Dotychczasowi klienci banku mogą to zrobić w systemie bankowości internetowej – ING BankOnLine lub Moje ING, a nowi za pośrednictwem serwisu kredytowego ING dostępnego na stronie https://e-pozyczka.ingbank.pl/. Cały proces wnioskowania odbywa się zdalnie, bez konieczności przychodzenia do oddziału.

Tytuł kampanii: Pieniądze trzeba oddać, ale to co zyskasz, to Twoje

Start kampanii: 28 luty 2016 r.

Narzędzia:

  • TV:30‘ i 15’ spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych,

  • Internet:VOD, YouTube, sieci reklamowe (display), social media, mobile, akcja content marketingowa

  • Materiały w placówkach banku i wyklejkach na witrynach wybranych placówek

Kreacja TV i BTL: Brain

Kreacje internetowe: GONG

Media: Mullenlowe

Źródło: ING Bank Śląski