Payback: polscy klienci serwisu Amazon.de zbiorą punkty za zakupy

Payback: polscy klienci serwisu Amazon.de zbiorą punkty za zakupy
Fot. Materiały prasowe Payback
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Największy na świecie sklep internetowy rozpoczyna współpracę z Programem PAYBACK w Polsce.

W ramach standardowego przelicznika za każde 1 euro wydane w sklepie internetowym Amazon.de będzie można otrzymać 1 punkt PAYBACK. Na dodatkowe benefity mogą liczyć nowi klienci sklepu i osoby aktywnie korzystające z e-kuponów PAYBACK. Aby otrzymać punkty za zakupy w serwisie Amazon.de wystarczy skorzystać ze specjalnego linku dostępnego na stronie PAYBACK.pl.

– Chcemy nagradzać naszych klientów, niezależnie od tego, czy decydują się na zakup czytników Kindle, produktów Amazon Basics, wybór oferty start-up’ów czy jakiegokolwiek innego asortymentu dostępnego na Amazon.de – mówi Marzena Więckowska, Senior PR Manager, Amazon.

– Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przekazujemy naszym uczestnikom kolejną dobrą wiadomość, czyli dołączenie Amazon do grona partnerów PAYBACK. Możliwość zbierania punktów w największym na świecie sklepie internetowym z pewnością ich ucieszy. Jestem przekonany, że polscy PAYBACKowicze docenią nie tylko jakość oraz szeroką ofertę dostępnych w Amazon produktów, ale też możliwość zbierania punktów PAYBACK – skomentował Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska.

Stronę internetową Amazon.com uruchomiono w lipcu 1995 r. Firma jest prowadzona zgodnie z czterema zasadami: koncentracji na kliencie, a nie na konkurencji; pasji do tworzenia nowych rozwiązań; zaangażowania w doskonałość operacyjną i perspektywicznego myślenia. Opinie klientów, zakupy 1-Click, spersonalizowane rekomendacje, usługa Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, czytniki Kindle, tablety Fire, telewizja Fire TV i Amazon Echo – to tylko niektóre produkty i usługi stworzone przez Amazon.

Źródło: Informacja prasowa PAYBACK