Nowe możliwości terminali płatniczych: od odroczeń płatności na 30 dni ‒ po systemy ratalne do 24 miesięcy

Nowe możliwości terminali płatniczych: od odroczeń płatności na 30 dni ‒ po systemy ratalne do 24 miesięcy
Źródło: PayTel
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Prezentacja nowych rozwiązań odbyła się w czwartek, 23 września br. na warszawskim Mokotowie. To m.in. innowacyjny terminal - SmartPOS NexGo N3, który dzięki systemowi opartemu na Androidzie oraz dużemu 5-calowemu, dotykowemu ekranowi umożliwia w łatwy sposób instalowanie i korzystanie z wielu aplikacji, czytamy w komunikacie PayTel.

Jednym z pierwszych udogodnień, który PayTel udostępnia swoim merchantom jest rozwiązanie odroczonych płatności oferowanych przez spółkę Revo Technologies pod marką „Mokka”. Revo jako jeden z pierwszych graczy rynku BNPL (Buy Now Pay Later) umożliwia korzystanie z tej formy finansowania zakupów w stacjonarnych punktach sprzedaży.

(Terminal) jest przykładem wielofunkcyjnego urządzenia, które w niedalekiej przyszłości będzie miało możliwość wyeliminowania konieczności korzystania z kas fiskalnych

Dzięki wspomnianemu partnerstwu, sklepy używające nowego terminala od PayTel, będą mogły oferować swoim klientom odroczone płatności bez konieczności szukania tego typu rozwiązań na własną rękę.

Czytaj także: PayPo wchodzi w kolejny segment rynku: płatności odroczone za zakup biletu na koncert czy mecz

Terminal z aplikacją Bill

Podczas eventu 23 września br., PayTel zaprezentował nowy terminal. To najbardziej innowacyjne urządzenie na rynku, które poza nowym designem posiada duży wyświetlacz, umożliwiający instalowanie i integrowanie wielu funkcjonalnych aplikacji, oraz ich wygodną i intuicyjną obsługę.

Terminal wprowadza zupełnie nową jakość do procesu obsługi klienta w stacjonarnych punktach sprzedaży. Jest przykładem wielofunkcyjnego urządzenia, które w niedalekiej przyszłości będzie miało możliwość wyeliminowania konieczności korzystania z kas fiskalnych, a to wszystko dzięki dostępnej już dziś aplikacji Bill, służącej do ewidencji i fiskalizowania towarów.

Adam Tencza, Dyrektor Zarządzający w PayTel S.A.

‒ Obserwujemy rynek płatności i widzimy jak dużą popularnością cieszą się w Polsce płatności odroczone.

Ten model jest powszechny w kanale e-commerce, i do dzisiaj nie był dostępny z poziomu terminala w sklepach stacjonarnych.

Ta funkcjonalność całkowicie odmienia rolę terminala płatniczego, który dostarcza nowe możliwości naszym Klientom, stając się narzędziem wspierającym sprzedaż.

Postawiliśmy na współpracę z Mokka, ze względu na ich duże doświadczenie w obsłudze finansowania zakupów w sklepach stacjonarnych ‒ powiedział Adam Tencza, Dyrektor Zarządzający w PayTel S.A.

Czytaj także: Smartney i Blue Media udostępniają płatności odroczone w R-GOL.com, największym w Polsce sklepie piłkarskim

Kup teraz, zapłać później

Dzięki propozycji, z jaką wychodzi PayTel wraz z Mokka, klienci oraz sprzedawcy zyskują alternatywę dla kart kredytowych czy bankowych modeli ratalnych.

Te ostatnie są dostępne w dużych sieciach sprzedaży, rzadko spotykane w pojedynczych punktach, a tam, średnie koszyki zakupowe osiągają również wartość od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych.

Firmy korzystające z terminali PayTel będą mogły zaoferować swoim klientom pełen wachlarz opcji finansowania

‒ Model kup teraz, zapłać później jest wyjątkowo atrakcyjny dla klientów mających pozytywne doświadczenia w kanale e-commerce.

Marek Biernacki, CEO Revo Technologies Polska

W szczególności są to młodzi konsumenci – millenialsi i przedstawiciele pokolenia Z, którzy oczekują szybkich i prostych procesów finansowania, w trakcie dokonywania zakupów w tzw. offline.

Dzisiejsze modele bankowe są dla nich nieatrakcyjne ze względu na skomplikowany proces kredytowy.

Rozwiązanie Mokka, daje również benefity samemu sprzedawcy. Dzięki nam firmy korzystające z terminali PayTel będą mogły zaoferować swoim klientom pełen wachlarz opcji finansowania – od popularnych odroczeń płatności na 30 dni, po wygodne systemy ratalne, nawet do 24 m-cy.

Bazując na wcześniejszych doświadczeniach, jestem przekonany, że nasz produkt przyczyni się do wzrostu wartości tzw. koszyków zakupowych oraz do podniesienia konwersji sprzedażowej – powiedział Marek Biernacki, CEO Revo Technologies Polska (dostawca usługi Mokka).

Czytaj także: Dzięki integracji z PayU płatności Twisto udostępnione w 10 tys. nowych e-sklepów w II kw.

Źródło: PayTel