NFON prezentuje CRM Connect ‒ rozwiązanie umożliwiające łatwą integrację aplikacji Cloudya do rozmów w chmurze

NFON prezentuje CRM Connect ‒ rozwiązanie umożliwiające łatwą integrację aplikacji Cloudya do rozmów w chmurze
Fot. stock.adobe.com / Dilok
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
NFON, europejski dostawca głosowej komunikacji biznesowej w chmurze, zaprezentował Cloudya CRM Connect. Nowe rozwiązanie umożliwia organizacjom łatwą integrację aplikacji Cloudya, służącej do rozmów w chmurze, z ponad 60 różnymi platformami CRM, czytamy w komunikacie Firmy.

Efekty nowego rozwiązania to uproszczenie zarządzania danymi i większa płynność współpracy.

Informacje o klientach (…) wyświetlają się podczas wykonywania i odbierania połączeń, co zmniejsza liczbę aplikacji, które muszą być otwarte równolegle

Jan-Peter Koopmann, dyrektor ds. technologii w NFON AG.

CRM Connect łączy większość najpopularniejszych systemów CRM z Cloudya, opartym na chmurze systemem telefonicznym NFON, oferującym całkowitą swobodę w komunikacji biznesowej ‒ wyjaśnia Jan-Peter Koopmann, dyrektor ds. technologii w NFON AG.

Czytaj także: Najważniejsze trendy i zagrożenia z zakresu cyberbezpieczeństwa w 2021 roku

Rozwiązanie zorientowane na klienta

CRM Connect jest w pełni oparty na aplikacji i dlatego nie wymaga żadnych serwerów onpremise. Dzięki możliwości zintegrowania Cloudya z różnymi systemami CRM, CRM Connect pozwala na wyszukiwanie kontaktów z poziomu Cloudya lub wykonywanie połączeń click-to-dial bezpośrednio z używanego systemu CRM.

(Firmy) więcej kwestii mogą załatwić już przy pierwszym kontakcie telefoniczym, problemy klientów udaje się rozwiązywać szybciej, a koszt połączenia maleje

Stefan Walcz, wiceprezes ds. produktów w NFON AG.

‒ Dzięki CRM Connect zarówno firmy, jak ich pracownicy odnoszą liczne korzyści. Informacje o klientach z systemów CRM i ERP, takie jak nazwisko i firma, wyświetlają się podczas wykonywania i odbierania połączeń, co zmniejsza liczbę aplikacji, które muszą być otwarte równolegle.

Praca staje się w rezultacie bardziej wydajna, wewnętrzna komunikacja łatwiejsza, a współpraca płynna i bezproblemowa ‒ mówi Stefan Walcz, wiceprezes ds. produktów w NFON AG.

Klienci Cloudya Business Premium otrzymują również bezpłatną integrację z książkami adresowymi Outlook i Apple.

Czytaj także: Rywalizacja o dane to nowe pole światowych konfliktów nie tylko między państwami

Innowacyjne rozwiązanie software’owe

CRM Connect to rozwiązanie, które można łatwo i szybko uruchomić i dostosować do prowadzonej działalności. Aplikacja daje w ten sposób przedsiębiorstwom zupełnie nowe możliwości działań zorientowanych na klienta.

‒ Firmy korzystające z CRM Connect mają ułatwiony dostęp do kompletnych informacji o swoich klientach. Dzięki temu więcej kwestii mogą załatwić już przy pierwszym kontakcie telefoniczym, problemy klientów udaje się rozwiązywać szybciej, a koszt połączenia maleje – wyjaśnia Jan-Peter Koopmann.

Z rozwiązania CRM Connect można korzystać od 20 października 2021 roku.

Czytaj także: Dane klientów, nowe pole walki na rynku usług finansowych

Źródło: NFON