Nest Bank zmienił identyfikację wizualną i stronę internetową, zapowiada też konto na selfie

Nest Bank zmienił identyfikację wizualną i stronę internetową, zapowiada też konto na selfie
Fot. Nest Bank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci Nest Banku już mogą korzystać z nowej strony internetowej oraz odświeżonej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Zmieniło się nie tylko logo banku, ale także kolorystyka i wygląd kanałów komunikacji z klientem. Nest zapowiada, że to dopiero początek zmian. Już wkrótce udostępni możliwość założenia konta osobistego i firmowego w aplikacji mobilnej za pomocą selfie.

Nest Bank zapowiedział swój rebranding już w grudniu 2021 roku. W pierwszej kolejności bank zaprezentował nową stronę internetową, karty płatnicze oraz odświeżoną bankowość internetową i mobilną. Bank zapowiada, że to dopiero początek nowości, które w tym roku przygotował dla swoich klientów.

– Jeżeli ktoś myślał, że zmieniamy się tylko wizualnie to rozwiewam jego wątpliwości. Nowe logo i wygląd materiałów są konsekwencją metamorfozy, którą w ciągu 2 lat przeszliśmy jako organizacja. Stawiamy na jakość, wygodę i nowoczesność. Przedsiębiorcy mogą u nas w sposób w pełni zdalny pozyskać atrakcyjny cenowo kredyt i sprawnie finansować swoje łańcuchy dostaw przy użyciu usług faktoringowych oferowanych cyfrowo przez naszą spółkę zależną Faktorię. Intensywnie pracujemy nad dalszymi nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi. Należą do nich między innymi możliwość założenia konta na selfie, Visa Mobile – nowy sposób płatności w internecie, czy karta wirtualna, które wprowadzimy jeszcze  w tym roku – mówi Piotr Kowynia, Prezes Zarządu Nest Banku.

Nowa strona internetowa i karty płatnicze

Nowa strona internetowa Nest Banku jest już dostępna – pod tym samym adresem (www.nestbank.pl). Bank zaprezentował także nowe wizerunki kart płatniczych. Karty biznesowe są grafitowe, natomiast karty dla klientów indywidualnych fioletowe i błękitne (karty walutowe). Wszystkie karty są dwustronnie pionowe, a ich wizerunki mają bardzo zbliżony design, którego głównym elementem jest charakterystyczny wykrzyknik.

– W centrum naszej marki jest przedsiębiorca oraz jego oczekiwania i potrzeby. Adresujemy do niego swoją ofertę i to z myślą o firmach stworzyliśmy nową identyfikację wizualną. Zależało nam żeby wszystkie nasze materiały były takie jak polski przedsiębiorca – nowoczesne, dynamiczne, odważne i pełne energii. Wyrazem tej idei jest hasło Siła Przedsiębiorców  – mówi Bartosz Dziendziel, Dyrektor Marketingu Nest Banku.

Czytaj także: Nest Bank prezentuje nową identyfikację wizualną i zapowiada duże zmiany w bankowości online >>>

Nowa strona internetowa Nest Banku

Za przygotowanie identyfikacji wizualnej, tone of voice oraz większość nośników korporacyjnych, jak i komunikacji marketingowej  Nest Banku odpowiedzialne było warszawskie biuro międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge.

– Nest Bank gruntownie przedefiniował swoją ofertę tak, żeby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby polskich przedsiębiorców. Ta odwaga i śmiałość, zarówno banku, jak i jego klientów, leżą u podstaw nowej identyfikacji i stylu komunikacji. Idąc tym tropem, stworzyliśmy system wizualny i narrację wyrażające energię, bezkompromisowość, a jednocześnie otwartość na oczekiwania klienta. Manifestuje się to między innymi w czystych, kontrastowych kolorach, mocnej typografii, oryginalnych ilustracjach i ikonach oraz symbolu wykrzyknika. Pilnowaliśmy, żeby język wizualny był łatwy w stosowaniu i adekwatny zarówno dla kanałów cyfrowych, jak i tradycyjnych – wyjaśnia dyrektor kreatywny Dragon Rouge Viktor Konovalov.

Bankowość online – teraz nowy wygląd, a już wkrótce konto na selfie

Bankowość internetowa i aplikacja mobilna zyskały nowy design. Jest to dopiero początek rewolucji, której dalszą cześć zaplanowaliśmy na ten rok. Kolejnym dużym krokiem będzie udostępnienie całkowicie nowego procesu zakładania konta w aplikacji mobilnej i wprowadzenia możliwości weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem tzw. selfie. Dzięki nowemu procesowi zarówno przedsiębiorca, jak i klient indywidualny będą mogli otworzyć konto w Nest Banku przez aplikację nawet w 10 minut. – mówi Łukasz Gajewski, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Nest Banku – Obecnie pracujemy także nad wprowadzeniem istotnych ułatwień w zakresie User Experience, które sprawią, że korzystanie z naszej bankowości będzie jeszcze bardziej intuicyjne i przyjazne dla klienta. Oprócz tego już wkrótce będziemy mogli ogłosić kolejne ważne funkcjonalności, na które czekają nasi klienci –  dodaje Łukasz Gajewski.

Placówki

Nest Bank zapowiada, że zmieni także wygląd swoich placówek. Jednak stanie się to najwcześniej w drugiej połowie 2022 roku.

Źródło: Nest Bank