Nauka: Budujemy swoją markę przez jakość

Nauka: Budujemy swoją markę przez jakość
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Rozmowa z Małgorzatą Migas, dyrektor Biura Wsparcia Biznesu w Bankowym Ośrodku Doradztwa i Edukacji (BODiE).

Ponad 20 lat zajmowała się pani organizacją szkoleń dla banków komercyjnych w Międzynarodowej Szkole Bankowości i Finansów, a obecnie pracuje pani w Bankowym Ośrodku Doradztwa i Edukacji. Czym należy kierować się przy wyborze firmy szkoleniowej?

 

– Lata doświadczeń w branży szkoleniowej pozwalają mi stwierdzić, że idealne szkolenie powinno przede wszystkim odpowiadać na realne potrzeby osób i organizacji, bazować na profesjonalnych materiałach oraz wykorzystywać nowoczesne, aktywne metody. Największym atutem prowadzących szkolenia nie jest wyłącznie posiadanie eksperckiej wiedzy, ale również umiejętność jej przekazywania oraz inspirowanie uczestników do wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce i samodzielnego jej pogłębiania. Trenerzy powinni też dążyć do stwarzania sytuacji, w których uczestnicy analizują i rozwiązują problemy, eksperymentują oraz wzajemnie motywują się do podejmowania takich działań. Natomiast celem każdego szkolenia powinno być doprowadzenie do zrozumienia lub opanowania nowych umiejętności, a także inspirowanie zmian.

Decydując się na zmianę pracy, wybrałam BODiE, ponieważ jest to jedna z niewielu firm szkoleniowych, dla której celem najważniejszym jest satysfakcja klienta, któremu dzięki szkoleniu udało się zrealizować zaplanowany cel biznesowy.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI