Monetia partnerem Cardtronics w Polsce

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Monetia, właściciel największej w Polsce sieci agencji płatniczych, podpisała umowę z Cardtronics, Inc., największym na świecie właścicielem i operatorem sieci bankomatów.

Polska firma będzie wspierać Cardtronics w identyfikowaniu najlepszych lokalizacji dla bankomatów i negocjowaniu warunków umów najmu nieruchomości na terenie całego kraju.

Monetia, spółka portfelowa Capital Partners TFI, w oparciu o swoją rozległą znajomość polskiego rynku, będzie identyfikować i rekomendować lokalizacje, w których istnieje zapotrzebowanie na gotówkę.

Fergus Graham, dyrektor European Business Development w Cardtronics, skomentował: – Na początku tego roku weszliśmy na polski rynek ze sprawdzonym modelem biznesowym, który już udowodnił swoją siłę i wartość. Mamy nadzieję, że współpraca z Monetia przyczyni się do rozwoju naszej działalności na polskim rynku.

Wojciech Jóźwiak, prezes Monetia, dodał: – Współpraca z Cardtronics jest wynikiem naszej szerokiej znajomości rynku. Pokrywamy miejsca omijane przez banki, ale nie przez potencjalnych klientów. Nieustannie analizujemy ich zwyczaje płatnicze i dzięki temu możemy rekomendować naszym partnerom najbardziej optymalne lokalizacje. Dodatkową korzyścią jest nasze dobre rozeznanie lokalnego rynku nieruchomości, co umożliwia prowadzenie skutecznych negocjacji i uzyskiwanie korzystnych warunków najmu.

Monetia ma duże doświadczenie i ugruntowaną, silną pozycję na polskim rynku finansowym. Potwierdza to ścisła współpraca spółki z ponad 350 partnerami korporacyjnymi.

Cardtronics posiada niezrównane doświadczenie w zarządzaniu bankomatami dla swoich klientów i jest obecnie największym na świecie pozabankowym właścicielem i operatorem sieci bankomatów w Europie i Ameryce Północnej, obsługując transakcje na ponad 190.000 urządzeń.

Wojciech Jóźwiak podsumowuje: "Rosnący rynek dobrze wróży współpracy Monetii i Cardtronics, której istotnym elementem jest zrozumienie i responsywność na potrzeby lokalnej społeczności”.

Źródło: Monetia Sp. z o.o.