mojeID: Generali Investments TFI wprowadza zdalne potwierdzanie tożsamości dla klientów

mojeID: Generali Investments TFI wprowadza zdalne potwierdzanie tożsamości dla klientów
Fot. Generali Investments
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Generali Investments Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych wprowadziło zdalne potwierdzanie tożsamości dla swoich klientów za pomocą mojeID, podał KIR.

„Ostatni rok pokazał nam, jak ważna jest możliwość funkcjonowania online – tak w sferze zawodowej, jak i osobistej. Dzięki wdrożeniu usługi zdalnego potwierdzania tożsamości umożliwiamy naszym klientom bezpieczny i prosty dostęp do ich inwestycji” – powiedział członek zarządu Generali Investments TFI Kazimierz Fedak, cytowany w komunikacie.

Najwyższy poziom bezpieczeństwa w procesie zdalnego potwierdzenia tożsamości

mojeID zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa w procesie zdalnego potwierdzenia tożsamości. Usługa jest zgodna z regulacjami europejskimi i krajowymi w zakresie identyfikacji elektronicznej oraz spełnia dodatkowe wymagania określone dla wykorzystywania usługi na rzecz administracji publicznej.

Czytaj także: BOŚ Bank wprowadza usługę zdalnego potwierdzanie tożsamości mojeID od KIR >>>

„Bezpieczna, a jednocześnie wiarygodna metoda zdalnej identyfikacji klienta to podstawa rozwoju usług udostępnianych w trybie online. Cieszy nas to, że mojeID jest coraz częściej wykorzystywanym narzędziem potwierdzania tożsamości w relacjach z podmiotami komercyjnymi i administracją publiczną. Powiększenie grona użytkowników mojeID o klientów Generali Investments TFI to kolejny krok w stronę upowszechniania usług cyfrowych” – powiedział wiceprezes KIR Wojciech Pantkowski, cytowany w komunikacie.

Czytaj także: Aviva: klienci mogą już zawierać umowy w pełni online dzięki usłudze mojeID >>>

KIR został powołany z inicjatywy Narodowego Banku Polskiego, Związku Banków Polskich i 16 banków komercyjnych w celu elektronizacji i profesjonalizacji rozliczeń międzybankowych w Polsce. Jest kluczową firmą obsługującą infrastrukturę polskiego sektora bankowego.

Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych. W Polsce Grupa Generali obecna jest od 1998 r. działając w trzech kluczowych obszarach: ochronie majątku i życia klientów indywidualnych, zarządzaniu oszczędnościami emerytalnymi oraz ubezpieczeniach korporacyjnych. Działalność w Polsce Generali prowadzi poprzez 4 wyspecjalizowane spółki: Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Generali Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. oraz Generali Finance Sp. z o.o.

Źródło: ISBnews