Milion kilometrów do pokonania – SGB wspiera dzieci w akcji RakReaton

Milion kilometrów do pokonania – SGB wspiera dzieci w akcji RakReaton
Źródło: SGB-Bank SA
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
1 września rozpoczyna się druga edycja sportowego wyzwania RakReaton, które jest częścią ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Złota Wstążka", organizowanej przez Fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Jej celem jest edukacja, profilaktyka i wsparcie w chorobie. A celem RakReatonu ‒ wspólne pokonanie we wrześniu 1 miliona kilometrów. Jeśli cel zostanie osiągnięty, to na konto fundacji trafi 100 tysięcy złotych na leczenie dzieci cierpiących na choroby nowotworowe, czytamy w komunikacie SGB-Banku SA.

Tak jak w ubiegłym roku, do wyzwania RakReaton przyłącza się drużyna SGB-Banku SA.

Wspólnie będzie zbierać kilometry w aplikacji Activy, która jest partnerem technologicznym wydarzenia.

Zdrowy wysiłek, który pomaga potrzebującym

To właśnie tam można zarejestrować się jako uczestnik rywalizacji i wspierać cel akcji. W jaki sposób? Liczy się każdy rodzaj wysiłku fizycznego – spacer, bieg, jazda na rowerze, nordic walking.

Dzięki wspólnemu zaangażowaniu zwiększamy szanse leczenia i dajemy nadzieję podopiecznym fundacji. Wystarczy… zacząć się ruszać!

To prosta aktywność, która nic nie kosztuje, a satysfakcja dzięki niej jest gwarantowana!

Czytaj także: FLBS 2021: Prezes SGB-Banku SA o strategii biznesowej banków spółdzielczych

– Troszczymy się o to co najcenniejsze, dlatego wspieramy najmłodszych w ich walce o zdrowie i życie – mówi Anna Jaszczak, dyrektor Departamentu Kadr i Administracji SGB-Banku.

I podkreśla, że:

– Dzięki wspólnemu zaangażowaniu zwiększamy szanse leczenia i dajemy nadzieję podopiecznym fundacji. Wystarczy… zacząć się ruszać!

Robimy to w bardzo szczytnym celu, jednocześnie rywalizując między sobą: kto przebiegnie więcej kilometrów, kto przejedzie rowerem dłuższy dystans lub zrobi najwięcej spacerów.

kampania Złota Wstążka
Źródło: SGB-Bank SA

Czytaj także: FLBS 2021: Bankowość spółdzielcza w Polsce w nowej rzeczywistości po epidemii koronawirusa – wnioski dla sektora na najbliższe lata

Każdy może się przyłączyć

Akcja trwa od 1 do 30 września 2021 roku i można do niej dołączyć w dowolnym czasie.

Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. W tym roku organizatorzy pragną skupić się na walce z białaczką u dzieci.

Białaczka stanowi prawie 30 procent wszystkich zachorowań na raka wśród osób przed osiemnastym rokiem życia. To groźna choroba, ale da się ją pokonać. Kluczowym czynnikiem jest szybka diagnoza.

Akcja trwa od 1 do 30 września 2021 roku i można do niej dołączyć w dowolnym czasie

Społeczna kampania edukacyjna „Złota Wstążka” ma uczulić rodziców, opiekunów, nauczycieli, lekarzy pierwszego kontaktu i wszystkich dorosłych, którzy mają na co dzień kontakt z dziećmi, jak nie przeoczyć niepokojących objawów i co robić, kiedy je zauważą.

Kampanię wspiera SGB-Bank SA.

Szczegóły wyzwania dostępne są tutaj: www.zlotawstazka.pl/rakreaton

Źródło: SGB-Bank SA