„Miasteczko”, nowa akcja promocyjna Fundacji Polska Bezgotówkowa

„Miasteczko”, nowa akcja promocyjna Fundacji Polska Bezgotówkowa
Fot. stock.adobe.com / New Africa
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Wystartowała dziewiąta odsłona kampanii reklamowej Fundacji Polska Bezgotówkowa. Spot pod tytułem "Miasteczko" zachęca przedsiębiorców do rozwoju ich biznesu wraz z Programem Polska Bezgotówkowa. Kampania będzie prowadzona w telewizji oraz w kanałach digital, czytamy w komunikacie Fundacji.

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła we wrześniu 2021 r. dziewiątą odsłonę ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia przedsiębiorców do Programu Polska Bezgotówkowa.

Konsumenci częściej wybierają punkty, w których sami decydują o metodzie płatności

Realizowane w ramach kampanii działania zachęcają przedsiębiorców ‒ właścicieli lokalnych punktów handlowo-usługowych oraz rzemieślników ‒ do instalowania terminali płatniczych. Kampania obejmuje kompleksowe działania reklamowe w telewizji oraz w kanałach digital.  

Czytaj także: EKG: Gospodarka bezgotówkowa, klient, bank, fintech, co się zmieniło?

Wybór form płatności ważny dla klientów

‒ W naszej komunikacji podkreślamy korzyści jakie przynosi instalacja terminala dla przedsiębiorców: konsumenci częściej wybierają punkty, w których sami decydują o metodzie płatności. Do takich miejsc klienci także z przyjemnością wracają na ponowne zakupy.

Równolegle Fundacja będzie prowadziła kampanię digital, zwiększającą zasięg przekazu telewizyjnego

Dzięki intensywnym działaniom marketingowym realizowanym przez Fundację wzrasta świadomość i wiedza przedsiębiorców na temat obrotu bezgotówkowego, a same płatności bezgotówkowe zyskują coraz to nowych zwolenników ‒ powiedziała Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektor ds. marketingu i komunikacji, Fundacja Polska Bezgotówkowa.  

Czytaj także: Raport NetB@nk Q2/2021: już 15 mln klientów bankowości mobilnej

Płatności bezgotówkowe wpierają rozwój mikrofirm

Spot reklamowy zatytułowany Miasteczko opowiada o przedsiębiorcach-sprzedawcach prowadzących swoje punkty handlowe w małym miasteczku. Jeden z właścicieli sklepów (warzywniaka) instaluje terminal i rozpoczyna przyjmowanie płatności bezgotówkowych. Fakt ten jest szybko zauważony przez klientów, którzy częściej wybierają się do niego na zakupy, gdyż mają możliwość wyboru formy płatności.

Wzrasta świadomość i wiedza przedsiębiorców na temat obrotu bezgotówkowego, a same płatności bezgotówkowe zyskują coraz to nowych zwolenników

W ten sposób Fundacja podkreśla, że każdy, nawet niewielki biznes może, dzięki nowoczesnym płatnościom, szybciej się rozwijać.

Kampania telewizyjna i cyfrowa

Emisje reklamy planowane są na wrzesień, a uzupełniająco w październiku będą nadawane rotacyjnie spoty 30 sek. i 15 sek. Materiały będzie można zobaczyć w następujących stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, TVN 7 i Polsat oraz w wybranych stacjach tematycznych, m.in.: TV Puls, FokusTV, Polsat News, AleKino.

Równolegle Fundacja będzie prowadziła kampanię digital, zwiększającą zasięg przekazu telewizyjnego. W tym celu zostaną wykorzystane różnorodne kanały reklamowe, takie jak: display (banery reklamowe), reklamy tekstowe w Google, reklamy wideo na YouTube oraz w telewizji internetowej, a także mailingi.

Wszystkie działania będą kierować ruch na stronę www.polskabezgotowkowa.pl, na której przedsiębiorcy mogą zamówić darmowy terminal z Programu.

Kampania przygotowana we współpracy z agencjami: Wavemaker, VMLY&R, They.pl.

Czytaj także: Każdy akceptant będzie zobowiązany do przyjmowania płatności gotówkowych, Prezydent podpisał ustawę o usługach płatniczych

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB