Media relations w małej firmie

Media relations w małej firmie
Fot. stock.adobe.com / Murrstock
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Nawet małe firmy powinny dbać o dobre relacje z mediami – piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w kolejnym artykule poradniczym opublikowanym w Akademii Przedsiębiorcy.

Autorzy artykułu uważają, że dobre relacje z dziennikarzami są podstawą kreowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.

Jest to ich zdaniem najlepsze zabezpieczenie na wypadek kryzysu wizerunkowego w firmie.

W swoim artykule przedstawiają „9 złotych zasad” budowania media relations.

Eksperci na stronach internetowych Fundacji Polska Bezgotówkowa omawiają między innymi następujące kwestie:

  • dlaczego małe firmy powinny dbać o media relations,
  • jak zdobyć kontakty do dziennikarzy,
  • jakie treści są interesujące dla mediów,
  • jak przygotowywać informacje prasowe.

W Akademii Przedsiębiorcy  przeczytamy także o brandingu i o znaczeniu logo firmy.

Więcej użytecznych porad dotyczących znaczenia media relations dla wizerunku firmy można znaleźć w artykule „PR, czyli niech mówią o Tobie dobrze! 9 wskazówek, jak prowadzić media relations w małej firmie” opublikowanym w Akademii Przedsiębiorcy.

Czytaj także: Aplikacje do prowadzenia firmy

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB