mBank po awarii zwraca klientom podwójnie zaksięgowane transakcje

mBank po awarii zwraca klientom podwójnie zaksięgowane transakcje
Źródło: mBank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Wczoraj niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami, informuje mBank w mediach społecznościowych. Jak dodaje bank, błąd został już naprawiony, a klienci w historii transakcji powinni zobaczyć korektę podwójnego zaksięgowania środków.

mBank koryguje również pomyłki, do jakich doszło na korzyść klientów, którzy np. dostali podwójny zwrot pieniędzy ze sklepu.

Bank w komunikacie informuje jedynie o pomyłkach związanych z płatnością kartami, jednak klienci na Facebooku pod postem z informacją o awarii pisali również o zdublowanych wypłatach z bankomatów i przelewach na telefon.

Czytaj także: mBank: 174,7 mln zł straty netto grupy w IV kw. 2020 roku, a i tak wynik lepszy od oczekiwań >>>

Pieniądze mBank zwraca swoim klientom automatycznie i nie jest wymagane żadne działanie z ich strony.

Źródło: mBank