Maksymalna ocena dla produktów oszczędnościowych Toyota Bank

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

wykres.analiza.03.400x265Analitycy Professional Benchmark Consulting już po raz szósty przygotowali Ranking Jakości Oferty Oszczędnościowej Banków, który weryfikuje atrakcyjność lokat i kont oszczędnościowych. Twórcy zestawienia ocenili, iż produkty oferowane przez Toyota Bank charakteryzują się najwyższą jakością i przyznali im maksymalną ocenę 5 gwiazdek. Pokazuje to, iż wszelkie informacje i materiały promocyjne pochodzące od banku, są rzetelne i nie wprowadzają klientów w błąd.

Ranking Jakości Oferty Oszczędnościowej Banków, został stworzony przez Professional Benchmark Consulting i opiera się na informacjach i reklamach pochodzących z instytucji finansowych oraz ich stron internetowych. Dzięki takiej metodzie pomiarowej, zestawienie obiektywnie przedstawia ofertę produktów finansowych dostępnych na rynku. Jednocześnie pokazuje, jakie różnice mogą zachodzić pomiędzy reklamą, a rzeczywistą ofertą finalną banku.

Zestawienie analizuje atrakcyjność oferty oszczędnościowej banków, która zmierzona została na podstawie oprocentowania efektywnego w 3 ujęciach:

  • dla klientów lojalnych, którzy lokowali aktywnie swoje oszczędności w danym banku w przeciągu ostatnich 12 miesięcy
  • dla wszystkich klientów korzystających incydentalnie z dowolnego banku w czasie ostatnich 12 miesięcy
  • oprocentowanie efektywne produktów oszczędnościowych danego banku w ostatnim miesiącu (lipiec 2014)

We wszystkich kategoriach, Toyota Bank osiągnął bardzo dobre wyniki, które uplasowały go w ścisłej czołówce rankingu. W końcowym zestawieniu zbiorczym, ofercie produktów oszczędnościowych banku, przyznano maksymalną punktację 5 gwiazdek. Taką ocenę, otrzymało zaledwie 5 spośród 27 zbadanych banków.

Przykładamy ogromną wagę do tego, aby nasze produkty charakteryzowały się przyjazną i zrozumiałą konstrukcją dla Klientów. Również na poziomie komunikacji marketingowej, staramy się zachęcać do naszej oferty w sposób rzetelny i przejrzysty. Dzięki takiemu podejściu mamy coraz więcej lojalnych Klientów, którzy obdarzają nas swoim zaufaniem. Cieszymy się niezmiernie, że zostało to również zauważone w  Rankingu Jakości Oferty Oszczędnościowej Banków – mówi Dominika Cepek, Marketing Manager w Toyota Bank Polska.

Mocni tylko w reklamie – pobierz.

Źródło: Toyota Bank Polska S.A.