Loteria Visa – do wygrania wyjazdy na Igrzyska Olimpijskie Rio 2016 oraz setki innych nagród

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa Visa związana z letnimi Igrzyskami Olimpijskimi Rio 2016.
Jej elementem jest loteria „Bądź całym sercem w Rio 2016!”, w której wygrać można m.in. 12 dwuosobowych wyjazdów na Igrzyska Olimpijskie Rio 2016.

Rozpoczęła się loteria „Bądź całym sercem w Rio 2016!”, która jest ważnym elementem trwającej od początku kwietnia kampanii marketingowej „Visa. Serce systemu płatności” związanej z Igrzyskami Olimpijskimi Rio 2016. W ramach loterii, użytkownicy kart Visa mogą wygrać 12 dwuosobowych wyjazdów na Igrzyska Olimpijskie Rio 2016 oraz setki innych nagród – m.in. 42 zestawy kibica z 50-calowymi telewizorami i 420 kart podarunkowych na zakupy sportowe. Kampania Visa  obejmuje emisję spotów w stacjach telewizyjnych, radiowych i w kinach oraz komunikację w internecie i w prasie zachęcającą do wzięcia udziału w loterii.

Loteria Visa potrwa do 17 maja br. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zarejestrować na stronie visa.pl dowolną transakcję kartą Visa o wartości min. 5 zł. Raz w tygodniu losowane są dwa dwuosobowe pakiety wyjazdowe na Ceremonię Otwarcia Igrzysk Olimpijskich Rio 2016. Codziennie do wygrania są z kolei: zestawy kibica (a w nich 50-calowy telewizor Panasonic, karta podarunkowa na zakupy o wartości 500 zł każda, a także torba i ręcznik plażowy Visa Rio 2016) oraz dziesięć kart podarunkowych o wartości 200 zł każda na zakupy sportowe.

W sierpniu Rio de Janeiro stanie się bijącym sercem światowego sportu. Chcemy, aby już teraz uwaga polskich użytkowników kart Visa skupiała się wokół największego sportowego wydarzenia na świecie” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe. „W komunikacji marketingowej związanej z zaangażowaniem Visa we wsparcie Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 wykorzystaliśmy motyw bijącego serca. Visa jest bijącym sercem systemu płatności, a Igrzyska Olimpijskie gwarantują przyspieszone bicie serca milionów ludzi na całym świecie – od sportowców rywalizujących o najwyższe trofea po kibiców wspierających ich z trybun i przed telewizorami” – dodaje Jakub Kiwior.

Bohaterem spotu reklamowego Visa Rio 2016 (do obejrzenia tutaj: https://youtu.be/kPzzQvujYxw) jest lekkoatleta. W spocie widzimy sceny z jego treningów, życia prywatnego i startu na zawodach – całość przeplatają animacje obrazujące pracę ludzkiego organizmu oraz serca, a w tle słychać jego bicie.

Każdy z nas zna mechanizm, dzięki któremu żyjemy. Jego centralnym ośrodkiem jest serce, pracujące ‘w tle’ naszego życia bez chwili wytchnienia. Podobnie jak Visa, która jest dla konsumentów zawsze i wszędzie, gdy chcą dokonać płatności” – dodaje Jakub Kiwior, Visa Europe.

Spoty przygotowano w czterech wersjach: 15-, 20-, 30- i 60-sekundowej. Dodatkowo w wersji 30-sekundowej został przygotowany spot promujący loterię – do obejrzenia tutaj: https://youtu.be/Mb9lnk2vna0. Ich emisja obejmuje ogólnopolską telewizję oraz wybrane sieci kin. Kampania przewiduje również emisję spotów w radiu, działania marketingowe na głównych portalach internetowych, w serwisie YouTube oraz w prasie. Materiały reklamowe w komunikacji ze swoimi klientami wykorzystują także banki-wydawcy kart Visa.

Regulamin oraz więcej informacji nt. loterii „Bądź całym sercem w Rio!” dostępne są pod adresem www.visa.pl/zlota-strefa/promocje/rio2016/.

Źródło: Visa Europe