Loteria rozpali emocje kibiców

Loteria rozpali emocje kibiców
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Visa, partner FIFA oraz oficjalny sponsor Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018, uruchomiła kampanię promocyjną związaną ze zbliżającym się mundialem, której głównym elementem jest loteria dla konsumentów. Do wygrania są m.in. 42 dwuosobowe pakiety wyjazdowe na mecz Polska - Senegal, który rozegrany zostanie 19 czerwca w Moskwie.

#Visa przygotowała loterię, w ramach której do wygrania są m.in. dwuosobowe wyjazdy na pierwszy mecz Polaków podczas mundialu

Aby mieć szansę na wygranie jednego z 42 pakietów, należy zarejestrować dowolną transakcję powyżej 5 zł dokonaną z Visa (płatność kartą lub smartfonem – w terminalu lub online) na stronie www.visa.pl lub wysyłając SMS o treści „Visa” pod numer 4488. Można to robić wielokrotnie, jednak rejestracji trzeba dokonać tego samego dnia, w którym miała miejsce płatność. Im więcej zgłoszeń, tym większa szansa na wygraną.

Pakiety na spotkanie Polska – Senegal podczas Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018 obejmują m.in. przeloty do Moskwy i z powrotem, noclegi w luksusowym hotelu oraz dwa bilety na mecz 1. kategorii, a także inne atrakcje. Codziennie do wygrania jest jeden pakiet wyjazdowy, zaś losowania zwycięzców odbywają się co tydzień. Na uczestników loterii czekają również koszulki kibica z limitowanej serii, zaprojektowane przez duet Paprocki & Brzozowski specjalnie z okazji mistrzostw, wraz z kartami przedpłaconymi Visa.

Loteria potrwa do 9 maja br.

PZ