Krzysztof Jankowski dyrektorem Departamentu Zarządzania Marką T‑Mobile

Krzysztof Jankowski dyrektorem Departamentu Zarządzania Marką T‑Mobile
Źródło: T‑Mobile
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Od 1 października 2018 roku działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez Departament Zarządzania Marką. Jego szefem zostanie Krzysztof Jankowski.

Nowym Departamentem Zarządzania Marką pokieruje #KrzysztofJankowski #TMobile @TMobilePolska

Nowym Departamentem Zarządzania Marką pokieruje Krzysztof Jankowski – niezwykle doświadczony manager, który budował kompetencje na najbardziej konkurencyjnych rynkach, między innymi FMCG i elektroniki użytkowej. Realizował projekty międzynarodowe, przez wiele lat pracując dla wiodących europejskich gigantów, jak Kenwood, Kraft Foods czy Reckitt Benckiser. Będzie raportował bezpośrednio do Frederica Perrona, Członka Zarządu odpowiedzialnego za rynek B2C.

O odejściu z firmy decyzję podjęła Maria Katarzyna Grzywaczewska, która kierowała działaniami Departamentu Komunikacji Rynkowej przez ostatnie 3 lata. Z sukcesem zrealizowała zadanie wypracowania spójnej strategii dla marki T‑Mobile oraz ustabilizowania i wzmocnienia jej pozycji, a także ukazania T‑Mobile jako marki przyjaznej i bardziej nowoczesnej. Dzięki temu T‑Mobile codziennie konkuruje ze swoimi rywalami także w tym obszarze.

Krzysztof Jankowski  w ostatnim czasie pełnił funkcję Globalnego Dyrektora ds. Marketingu grupy Kenwood, gdzie był odpowiedzialny, m.in. za kreowanie globalnej strategii i wizji marki, strategii konsumenckiej, a także zarządzał strategią wprowadzania innowacji w oparciu o szeroką analizę trendów i potrzeb klientów.

W Reckitt Benckiser, jako jeden z globalnych brand marketing menadżerów, stworzył cross-produktową strategię wprowadzenia i spozycjonowania kluczowych linii produktowych.

Krzysztof Jankowski wraca do Polski po 10 latach, które spędził w Wielkiej Brytanii.

Źródło: T‑Mobile