Konferencja Płatności Mobilne 2013

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

kpm.2013.belka.01.640x32.gif

  kpmismwb.01.300x100

Konferencja Płatności Mobilne i Social Media w Bankowości 2013

Trendy i perspektywy

18 czerwca 2013, hotel Hilton, Warszawa

(HORYZONTY BANKOWOŚCI: sala V, godz. 10:00 - 16:45)

fbb.2013.organizatorzy.partnerzy.550x94

Konferencja dla menedżerów i specjalistów działów IT i bezpieczeństwa oraz działów marketingu i public relations, oraz sprzedaży i obsługi klienta.

Świat stał się mobilny. Nowatorskie technologie docierają do każdej sfery życia, nie omijając płatności, dlatego postanowiliśmy w trakcie konferencji poruszyć tematy m.in. sposobów wykorzystania płatności mobilnych na rynkach świata, płatności mobilnych w polskich bankach, wzrostu znaczenia technologii mobilnych i m-płatności, metod zabezpieczania  realizacji mobilnych płatności przed próbami nadużyć, usług zabezpieczających transakcje mobilne, dynamicznego rozwój usług typu "przelew na numer telefonu", M-płatności realizowane z wykorzystaniem jednorazowych kodów oraz M-płatności oparte na technologii NFC.

Konferencja ma również zaprezentować wartość oraz możliwości wykorzystania social media w działalności marketingowej i handlowej banków oraz innych instytucji finansowych. Chcemy pokazać, jak nowoczesne technologie i narzędzia informatyczne oraz telekomunikacyjne stosowane są w działaniach w dziedzinie social media. To być spojrzenie na już istniejące rozwiązania, ale także próba prognozy przyszłości tego rodzaju instrumentów komunikacji  z otoczeniem rynkowym banków i instytucji finansowych.

Konferencja ma charakter nie tylko edukacyjny, ale jest platformą wymiany wiedzy i doświadczeń w ramach sektora bankowego i finansowego, w połączeniu z branżą informatyczną oraz telekomunikacyjną. To również okazja do poznania oraz integracji przedstawicieli tych środowisk.

Tematyka:

  • SESJA I - Świat stał się mobilny. Nowatorskie technologie docierają do każdej sfery życia, nie omijając płatności
    • Wzrost znaczenia technologii mobilnych i m-płatności.
    • Sposoby wykorzystania płatności mobilnych na rynkach świata.
    • Płatności mobilne w polskich bankach.
    • Urządzenia dedykowane do wykonywania m-płatności.
  • SESJA II: Wiemy co należy zrobić, aby płatności mobilne nabrały odpowiedniego znaczenia
    • Bezpieczeństwo. Metody zabezpieczania  realizacji mobilnych płatności przed próbami nadużyć.
    • Ubezpieczenia. Usługi zabezpieczające transakcje mobilne.
    • Nowi gracze. Operator telekomunikacyjny lub portal społecznościowy w roli banku.
    • Technologie. Dynamiczny rozwój usług typu "przelew na numer telefonu".
    • Usługi dodatkowe. Reklamy, programy lojalnościowe, płatności wykorzystaniem kodów QR jako sposób zwiększenia zainteresowania płatnościami mobilnymi.
    • Biometria. Wprowadzenie biometrii głosowej stanie się kołem zamachowym mobilnych płatności.
  • SESJA III: Social Media
    • Aktywność sektora bankowego w social media.
    • I panel dyskusyjny: Teoria i praktyka wykorzystania social media w działalności sektora bankowego.
    • II panel dyskusyjny: Przyszłość social media w realizacji zadań banków.
    • Budowa marki i lojalności klientów banków poprzez social media.

Sponsoring:

Prosimy o kontakt z biurem reklamy: reklama@wydawnictwocpb.pl

Rejestracja:

REJESTRACJA

  • Konferencja jest bezpłatna dla przedstawicieli banków oraz środowisk naukowych.
  • Przedstawicieli firm prosimy o kontakt z biurem reklamy: reklama@wydawnictwocpb.pl

kpm.2013.belka.01.640x32.gif

Konferencja organizowana w ramach projektu:

hb.logo.300x100

kpm.2013.belka.01.640x32.gif

kpm.2013.belka.01.640x32.gif