„Klub Korzyści” Toyota Banku

„Klub Korzyści” Toyota Banku
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Toyota Bank Polska rozpoczyna akcję "Klub korzyści" skierowaną do klientów, którzy posiadają Konto Jedyne. Osoby aktywnie korzystające z produktów instytucji gromadzić będą specjalne punkty promocyjne, za które mogą otrzymać cenne nagrody. Do wygrania są premie pieniężne oraz 50 nagród rzeczowych - markowe tablety, smartwatche i smartfony, a także wycieczki o wartości 10 tys. zł każda. Akcja potrwa do marca 2018 r.

Akcja promocyjna, prowadzona we współpracy z Agora Performance została podzielona na dwa etapy. Pierwszy trwać będzie do 15 lutego 2018 r. – w tym czasie klienci mogą dokonać rejestracji oraz rozpocząć gromadzenie pakietów korzyści. Osoby, które przy pomocy specjalnej aplikacji przystąpią do akcji, będą zbierały punkty promocyjne, przyznawane za określone aktywności związane z korzystaniem z oferty produktowej Toyota Banku Polska. Zgromadzona ilość punków na koniec pierwszego etapu będzie podstawą do uzyskania przez uczestników akcji jednego z czterech określonych statusów: Silver, Gold, Platinum, Diamond. Jego zdobycie uprawniać będzie z kolei do wzięcia udziału w drugim etapie akcji promocyjnej, czyli w dedykowanym konkursie z nagrodami.

W ramach konkursu, od 15 lutego do 4 marca 2018 r., uczestnicy akcji zostaną poproszeni o przesłanie pracy konkursowej, której forma będzie uzależniona od uzyskanego wcześniej statusu punktowego. Zwycięzców wyłoni specjalnie utworzona komisja konkursowa, która oceniając zgłaszane prace kierować się będzie ich poziomem merytorycznym, pomysłowością i kreatywnością. Do wygrania – premie pieniężne, 50 nagród rzeczowych a także wycieczki.

Uczestnicy, którzy zarejestrują się do 14 czerwca 2017 r. (włącznie) otrzymają dodatkowo 300 punktów promocyjnych na start. Każdy z nich, który na dzień rozpoczęcia drugiego etapu zbierze wystarczającą ilość punktów do uzyskania statusu Silver (co najmniej 1000 punktów promocyjnych), otrzyma dodatkową premię gwarantowaną w wysokości 50 zł.

Na rynku promocji bankowych zdecydowanie przeważają akcje ukierunkowane na pozyskiwanie nowych klientów. Nam natomiast zależy również na nagradzaniu naszych lojalnych klientów, którzy obdarzają nas zaufaniem i powierzają nam swoje oszczędności. Na każdym kroku chcemy pokazywać im, że długofalowa relacja z nami po prostu się opłaca – stwierdziła Dominika Cepek, Marketing Manager w Toyota Banku Polska.

(il, TBP)