Klienci Santander Leasing S.A. mogą już korzystać z usługi mojeID

Klienci Santander Leasing S.A. mogą już korzystać z usługi mojeID
Źródło: KIR
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Santander Leasing, jako jeden z pierwszych usługodawców w sektorze leasingowym, umożliwia swoim klientom zdalne potwierdzanie tożsamości z wykorzystaniem mojeID – usługi dostarczonej i obsługiwanej przez KIR. mojeID wykorzystywane jest do identyfikacji użytkowników w Biurze Obsługi Klienta, poinformował KIR .

Działalność Santander Leasing obejmuje m.in. leasing samochodów osobowych i dostawczych, maszyn i urządzeń oraz finansowanie przedsiębiorstw i korporacji. Firma od wielu lat zapewnia cyfryzację swoich usług, wprowadzając nowe udogodnienia dla użytkowników.

Jednym z nich jest platforma eBOK24, która umożliwia załatwienie wielu spraw formalnych online, wgląd w zdigitalizowane dokumenty, m.in. umowy leasingu, pożyczki i najmu, dokonywanie płatności online czy zmian teleadresowych.

Czytaj także: Bankowość i Finanse | Technologie | Tak daleko, a tak blisko

Uproszczenie podpisywania umów dzięki mojeID

Najnowsze wdrożenie mojeID, zrealizowane we współpracy z KIR, pozwala na szybką identyfikację klienta przy zakładaniu konta do elektronicznego biura obsługi, na przykład w celu zmiany danych lub zatwierdzania aneksu do umowy. 

– Wciąż dbamy o poszerzanie portfolio cyfrowych rozwiązań. Od zawsze proponujemy naszym klientom nowoczesne rozwiązania, ważna też dla nas jest wysoka jakość tych usług oraz współpraca oparta na zaufaniu. Dlatego jednym z naszych priorytetów była digitalizacja i uproszczenie procesu podpisywania umów leasingowych, by dawać naszym klientom w pełni zdalny dostęp do coraz szerszej gamy usług. Działamy zgodnie z oczekiwaniami nowoczesnego użytkownika, dając mu możliwość podglądu, weryfikacji, zdalnego podpisywania i przesyłania dokumentów z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu, dzięki naszej platformie eBOK24.

Nowo wdrożona usługa mojeID pozwala na jeszcze pełniejszą i w pełni bezpieczną obsługę klienta i daje mu możliwość szybkiego potwierdzenia tożsamości w takim zakresie, jaki przewiduje ustawodawca, np. w przypadku aneksów do zawartych umów – wyjaśnia Magdalena Reimann, dyrektor Biura Rozwoju Obsługi Cyfrowej w Santander Leasing.    

Czytaj także: Cyfrowa tożsamość, jak to się robi na świecie?

Zdalne i bezpieczne potwierdzanie tożsamości

Funkcjonująca na rynku od 2019 r. usługa mojeID zapewnia możliwość wygodnego i bezpiecznego  potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych w oparciu o bankowość elektroniczną. mojeID to nowoczesna i wygodna alternatywa wobec osobistego załatwiania formalności. Usługa wykorzystywana jest obecnie przez usługodawców komercyjnych, m.in. z sektora ubezpieczeń, telekomunikacji, ochrony zdrowia, usług finansowych oraz energetyki. mojeID umożliwia również dostęp do usług świadczonych przez administrację publiczną.

– Zdalne potwierdzanie tożsamości zapewniające konsumentowi bezpieczeństwo i wygodę to podstawa rozwoju cyfrowej gospodarki. mojeID jest już powszechnie wykorzystywaną metodą uwierzytelnienia w ramach usług świadczonych online. Obecnie jest dostępna dla ponad 21 mln użytkowników bankowości elektronicznej.

Jesteśmy przekonani, że klienci Santander Leasing docenią funkcjonalność naszej usługi, która znacznie usprawnia i ułatwia korzystanie z usług leasingowych – mówi Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR.

***

W 2021 r. usługa została wyróżniona Godłem „Teraz Polska” oraz nagrodą w konkursie Digital Exellence Awards w kategorii Digital Strategic Perspective.

Pełna lista firm wykorzystujących mojeID jest dostępna na stronie www.mojeid.pl

Źródło: Krajowa Izba Rozliczeniowa / KIR