Klienci już testują nowy serwis Pekao24

Klienci już testują nowy serwis Pekao24
Bank Pekao - Logo (źródło: Pekao S.A.)
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Pekao S.A. udostępnia stopniowo swoim klientom nowy serwis transakcyjny Pekao24 do testowania. Wprowadzone funkcjonalności pozwolą użytkownikom szybciej i łatwiej zlecić przelew, a dzięki analizie finansowej lepiej kontrolować swoje wydatki.

Nowe #Pekao24 dostępne jest dla klientów równolegle z poprzednią wersją systemu, aby mogli zaznajomić się ze wszystkimi proponowanymi zmianami #Bankowość elektroniczna #ObrótBezgotówkowy #ESerwisyTransakcyjne @BankPekaoSA

Jedną z najważniejszych cech nowego serwisu Pekao24 jest wygodny dostęp do wszystkich posiadanych w banku produktów i usług już z poziomu strony głównej.

W ten sposób klienci z łatwością uzyskają wszystkie niezbędne informacje o saldach czy historii operacji zarówno na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, kredytach, lokatach, jak i kartach.

Nowe Pekao24 to nowoczesny i zaawansowany system bankowości elektronicznej, którego projektowanie było zorientowane na użytkownika. Właśnie udostępniamy naszym klientom  pierwszy etap wdrożenia. Stale pracujemy nad kolejnymi usprawnieniami, które będą pojawiać się w kolejnych tygodniach po uruchomieniu nowego serwisu – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

Czytaj także: Bank Pekao: rekordowa sprzedaż nowych rachunków oraz dynamiczny 35 proc. wzrost aktywnych klientów mobilnych ww III kw.

Dodatkowo, dla wszystkich klientów Bank Pekao przygotował specjalną ofertę „Lokata na start”, która jest dostępna wyłącznie w nowym serwisie Pekao24. Wystarczy wejść w zakładkę OFERTA i założyć lokatę o promocyjnych warunkach.

Nowe Pekao24 dostępne jest dla klientów równolegle z poprzednią wersją systemu, aby mogli zaznajomić się ze wszystkimi proponowanymi zmianami.

Bank zachęca również do dzielenia się opiniami i sugestiami na temat nowego serwisu, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów, wprowadzając kolejne udogodnienia.

Bank Pekao, jako jeden z najnowocześniejszych banków w Polsce, stale udoskonala swoje usługi i wprowadza nowe, innowacyjne rozwiązania.

Jako pierwszy w Polsce wprowadził możliwość zakładania konta na selfie, a aplikacja mobilna PeoPay cieszy się niesłabnącą popularnością i doceniana jest przez specjalistów na całym świecie. Dzięki nowemu serwisowi transakcyjnemu Pekao chce sprawić, aby codzienne bankowanie było jeszcze prostsze.

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jednym z trzech największych banków uniwersalnych w Polsce z ok. 190 mld zł aktywów i kapitalizacją rynkową ok. 30 mld zł. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce.

Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej.

Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (jest w gronie trzech najbardziej odpornych wśród 48 banków w Europie w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA).

Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed).

Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat wypłacając łącznie 20 mld zł w ciągu dekady.

Źródło: Komunikat prasowy Bank Pekao