Karol Milewski dołącza do zarządu Omnipack

Karol Milewski dołącza do zarządu Omnipack
Karol Milewski Fot. Omnipack
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Ze spółką Omnipack związany jest od samego początku - jest jej współzałożycielem, a do niedawna członkiem rady nadzorczej. Dziś Karol Milewski dołącza do zespołu operacyjnie jako Chief Commercial Officer.

Ze spółką #Omnipack Karol Milewski związany jest od samego początku - jest jej współzałożycielem, a do niedawna członkiem rady nadzorczej

Karol Milewski jest przedsiębiorcą i inwestorem związanym z branżą digital od początku swojej kariery. Ma na swoim koncie zbudowanie od zera dwóch rentownych biznesów B2B z udanym exitem (Groupon Polska i iProspect – wcześniej Marketing Wizards).

Doświadczenie zawodowe

Od 2016 roku pełnił w Polsce funkcję prezesa zarządu iProspect – lidera digital marketingu na świecie. Dzięki doświadczeniu zdobytemu na wielu rynkach europejskich w InPost i PayPal, zna rynek usług dla e-commerce zarówno od strony marketingowej i sprzedażowej, jak również procesowej i logistycznej.

Prywatnie tata Natalii, Kamili i Oli oraz zapalony żeglarz regatowy i narciarz.

– Karol to topowy specjalista w Polsce w obszarze digital marketingu i sprzedaży B2B, dlatego bardzo się cieszę, że wzmocni nasz zespół. Dzięki temu osiągniemy jeszcze ambitniejsze cele biznesowe w Polsce i na świecie – mówi Tomek Kasperski, CEO & Founder Omnipack. – Fakt, że Karol jest z nami od początku i dokładnie zna biznes jest dla mnie dodatkowym potwierdzeniem, że oferta Omnipack ma ogromny potencjał międzynarodowy, dowodem wiary w biznes i wspólnej wizji dalszego wzrostu.

Rozwój procesów sprzedażowych, marketingu i współpraca z partnerami

Jako CCO Omnipack Karol Milewski planuje skupić się przede wszystkim na rozwoju procesów sprzedażowych, marketingu i współpracy z partnerami.

– Jestem bardzo podekscytowany perspektywą, jaką ma przed sobą Omnipack i pod wielkim wrażeniem produktu, który udało nam się w spółce zbudować – przede wszystkim dzięki doświadczonemu zespołowi pod wodzą Tomka Kasperskiego i Rafała Szcześniewskiego – mówi Karol Milewski. – Bardzo wierzę w produkt oparty o mocne fundamenty technologiczne, który rozwiązuje kompleksowy problem logistyki (fulfillmentu) w firmach e-commerce w Europie. Obecnie jesteśmy na świetnej trajektorii i cieszę się, że będę pracował z tak utalentowanym zespołem – podkreśla.

Źródło: Omnipack