Kampania Złotej Wstążki w SGB-Bank SA: pokonaj kilometry, żeby pokonać raka

Kampania Złotej Wstążki w SGB-Bank SA: pokonaj kilometry, żeby pokonać raka
Źródło: SGB-Bank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
SGB-Bank SA po raz kolejny mobilizuje siły, aby za pomocą aktywności fizycznej wspomagać potrzebujących. Tym razem pracownicy centrali Zrzeszenia SGB dołączyli do wrześniowego wyzwania RakReaton, żeby pomóc dzieciom z chorobą nowotworową. Jak przypomina w swoim komunikacie Bank ‒ to ogólnopolska akcja w ramach Kampanii Złotej Wstążki "Pokonajmy we wrześniu milion kilometrów, a 100 000 złotych trafi na leczenie dzieci chorych na nowotwory".

#AnnaJaszczak: Jesteśmy częścią #SpółdzielczaGrupaBankowa, a w bankowości spółdzielczej relacyjność czy #Pomaganie innym zawsze były na pierwszym miejscu #ZłotaWstążka #RakReaton #BankiSpółdzielcze @SGBBank

Na stronie zrzeszeniowej www.sgb.pl każdy, kto ma możliwości i chęci, może szybko i wygodnie BLIKIEM wpłacić środki i wesprzeć Kampanię.

A na stronie RakReatona można sprawdzić, ile kilometrów z zakładanego miliona zostało już pokonanych i ile osób uczestniczy w ratowaniu dzieci chorych na raka – https://rakreaton.activy.app/pl

Spółdzielczość to także pomaganie

‒ W SGB-Banku SA razem z całą Polską zbieramy kilometry w RakReaton jeżdżąc na rowerze, biegając i chodząc – włączyliśmy się w tę akcję z przyjemnością.

Jesteśmy częścią Spółdzielczej Grupy Bankowej, a w bankowości spółdzielczej relacyjność czy pomaganie innym zawsze były na pierwszym miejscu – mówi Anna Jaszczak, dyrektor HR w SGB-Banku SA.

I dodaje, że:

– Ale jesteśmy również nowoczesnym bankiem, otwartym na nowe technologie i nowe pomysły, stąd pomoc, która odbywa się za pomocą BLIKA i mierzona jest aktywnością fizyczną pracowników, doskonale wpisuje się w nasze wartości.

Czytaj także: mojeID działa już w 119 bankach spółdzielczych Grupy SGB

RakReaton, czyli rekreacją w raka

A dla tych, którzy z różnych względów nie mogą uczestniczyć w aktywnościach fizycznych ‒ jest inny sposób na pomoc dzieciom: to pieczenie „złotych” babeczek.

To będzie bardzo aktywny wrzesień w SGB-Banku SA.

– Dzieci chore na raka codziennie walczą o swoje zdrowie i życie, a razem z nimi także rodzice i personel medyczny. Każdy z nich codziennie ma wyzwanie.

We wrześniu, w geście solidarności z nimi, zapraszamy do wspólnego pokonania miliona kilometrów – zaprasza Przemek Pohrybieniuk, prezes zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, pomysłodawcy Kampanii Złotej Wstążki i RakReatonu.

Kampania Złotej Wstążki
Źródło: SGB-Bank

Czytaj także: SGB-Bank wyróżniony nagrodą dla przyjaznego pracodawcy

O kampanii

Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych, a symbolem jego obchodów jest złota wstążka, która nawiązuje do najcenniejszego kruszcu i reprezentuje największą wartość – zdrowie dzieci. 

Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” od niemal 30 lat wspiera małych pacjentów, którzy stają do walki o zdrowie i życie. Wierzymy, że każde dziecko powinno mieć realną szansę na wyzdrowienie i możliwie szybki powrót do szczęśliwego dzieciństwa.

Z tego powodu zainicjowali Kampanię Złotej Wstążki, która ma zwiększyć świadomość onkologii dziecięcej w całej Polsce i zaangażować jak najwięcej osób, firm i instytucji we wsparcie skutecznego leczenia dzieci chorych na nowotwory.

Więcej informacji: www.sgb.pl/sgbmobile; www.zlotawstazka.pl; www.naratunek.org

Kampania Złotej Wstążki
Źródło: SGB-Bank
Źródło: SGB-Bank SA