Już wkrótce rusza kampania Warto Kartą

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

platnosc.karta.02.400x270.

  • Już 26 lutego rusza kampania Warto Kartą.
  • Organizatorem akcji jest firma Polskie ePłatności.
  • Drobni przedsiębiorcy z branż prawniczej, medycznej, kosmetycznej, fryzjerskiej i gastronomicznej będą mogli przez 3 miesiące całkowicie bezpłatnie testować rozwiązanie mPOS.

Już 26 lutego rusza kampania Warto Kartą – akcja mająca na celu przekonanie przedsiębiorców prowadzących małe i średnie firmy do akceptowania płatności bezgotówkowych.

Organizatorem przedsięwzięcia jest firma Polskie ePłatności, która jako pierwsza wprowadziła do swojej oferty mPOS z opcją płatności zbliżeniowych. mPOS to kieszonkowych rozmiarów urządzenie umożliwiające przekształcenie smartfona lub tabletu w terminal płatniczy. W ofercie Polskich ePłatności, mPOS nosi nazwę: mPeP – Mobilny Terminal Płatniczy.

W ramach Warto Kartą, drobni przedsiębiorcy będą mogli przez 3 miesiące całkowicie bezpłatnie testować nowe rozwiązanie. Po zakończeniu okresu próbnego, firmy zainteresowane dalszym korzystaniem z urządzeń otrzymają specjalną, promocyjną ofertę ich zakupu.  Aby wziąć udział w kampanii wystarczy zarejestrować swoją firmę na stronie wartokarta.pl.

Jako jeden z najbardziej innowacyjnych graczy w krajowej branży rozliczeniowej, postanowiliśmy pokazać polskim przedsiębiorcom, jak łatwe, szybkie i tanie może być akceptowanie płatności kartowych. Rozwiązanie typu mPOS pojawiło się w naszej ofercie pod koniec ubiegłego roku, jednak mamy świadomość, że biznes potrzebuje czasu, aby przyzwyczaić się do tak innowacyjnych technologii. W związku z tym, zdecydowaliśmy się stworzyć program, dzięki któremu przedsiębiorcy, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, będą mogli osobiście sprawdzić, jak działa proponowany przez nas produkt – wyjaśnia Janusz Bober, Prezes Zarządu, Polskie ePłatności.

Nie tylko dla biznesu

Program Warto Kartą to znacznie więcej niż szansa bezpłatnego przetestowania innowacyjnego rozwiązania płatniczego przez przedsiębiorców. Skorzystają na nim również konsumenci. W ramach akcji powstanie internetowa baza małych i średnich firm akceptujących karty płatnicze. Każdy, kto chce regulować należności za pomocą plastikowego pieniądza, będzie mógł w niej sprawdzić, gdzie w jego okolicy realizowana jest ta forma płatności. Dla wielu konsumentów baza będzie pełniła funkcję podręcznego przewodnika po lokalnych rynkach usług.  Internetowa baza akceptantów będzie na bieżąco synchronizowana z katalogiem uczestników akcji Warto Kartą.

Dla rozwoju sieci akceptacji płatności bezgotówkowych kluczowe znaczenie mają oczekiwania konsumentów. Polacy coraz chętniej płacą za pomocą kart, w szczególności zbliżeniowo. Dzięki Warto Kartą konsumenci będą mogli łatwo trafić do usługodawców oferujących preferowaną przez nich formę płatności. Chcemy, by nasz program niósł wymierne korzyści obydwu stronom transakcji – dodaje Janusz Bober.

Szczegółowe informacje na temat warunków uczestnictwa w programie Warto Kartą będą dostępne już wkrótce na stronie www.wartokarta.pl.

Źródło: Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A.