Jednorazowa karta ratalna Twisto: klienci wykonali transakcje o łącznej wartości prawie 5 mln zł

Jednorazowa karta ratalna Twisto:  klienci wykonali transakcje o łącznej wartości prawie 5 mln zł
Fot. Twisto
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Pod koniec czerwca fintech Twisto jako pierwszy w Polsce wprowadził jednorazową kartę ratalną. Klienci Twisto mogą płacić kartą ratalną za zakupy w sklepach internetowych oraz stacjonarnych w ramach dostępnego limitu ratalnego. Według danych Twisto użytkownicy rozkładają płatności na średnio 11 rat o wartości około 1000 zł.

– Udostępniliśmy kartę ratalną, aby umożliwić naszym użytkownikom rozłożenie płatności, nawet za większe zakupy, za pomocą jedynie kilku kliknięć i w prosty sposób. Klienci Twisto mogą utworzyć kartę ratalną z poziomu aplikacji – wybierają oni maksymalną kwotę, którą chcą wydać oraz określają liczbę rat (od 3 do 12 miesięcy) – mówi Adam Miziołek, country manager Twisto w Polsce. Produkt uzupełnia nasze dotychczasowe portfolio usług BNPL, które nie tylko umożliwiają użytkownikowi wygodne zakupy, ale jednocześnie pozwalają na stałą kontrolę wydatków – dodaje Miziołek.

Czytaj także: Twisto jako pierwszy w Polsce wprowadza jednorazową kartę ratalną >>>

Jednorazowa karta umożliwia klientom ustalenie z góry kwoty wydatków i rozłożenie płatności za zakupy na okres od 3 do 12 miesięcy. Co więcej, przy zakupach w internetowych sklepach partnerskich, klienci mogą połączyć kartę z usługą Podziel na 3, czyli podzieleniem transakcji o wartości co najmniej 200 zł na 3 raty za 0 zł. 

Karta ratalna dla użytkowników 

Według danych Twisto użytkownicy rozkładają płatności na średnio 11 rat o wartości około 1000 zł, czyli znacznie poniżej dostępnego limitu ratalnego, który obecnie wynosi około 7 tys. zł. Oznacza to, że kupujący nie wydają całego dostępnego w ramach konta limitu, ale używają karty ratalnej do utrzymania lub poprawy płynności finansowej. 

Wirtualna karta ratalna cieszy się ogromną popularnością wśród klientów. Tylko w lipcu aż 1600 osób utworzyło kartę więcej niż jeden raz – zaplanowali w ten sposób prawie 4000 płatności. Z naszych danych wynika, że złożyli oni zamówienia o wartości prawie 3 mln zł – mówi Adam Miziołek.

Sukces jednorazowej karty ratalnej to również zasługa partnerów Twisto – Mastercard, dostawcy systemu płatniczego oraz Marqeta, wydawcy kart. Obaj globalni gracze w dziedzinie produktów płatniczych z zadowoleniem przyjmują nowość wśród usług BNPL.

– Wraz z udostępnieniem jednorazowej karty ratalnej Twisto nadal przesuwa granice finansów dla klientów. W nowoczesnym środowisku e-commerce konieczne jest, aby wszelkie metody płatności były dostępne w czasie rzeczywistym, a jednorazowe karty wirtualne są kluczową funkcjonalnością platformy Marqeta. Cieszymy się, że mieliśmy okazję współpracować z Twisto, aby stworzyć nowe doświadczenie użytkownika, które odnosi sukces na rynku – mówi Ian Johnson, starszy wiceprezes i dyrektor zarządzający na Europę w Marqeta.

Czytaj także: Twisto znosi limit wydatków w walutach obcych przeliczanych bez opłat i prowizji >>>

– W Mastercard bardzo chętnie wspieramy innowacyjne firmy, które rozwijają obiecujące technologie i produkty – takie, które przyczyniają się do szybkiej transformacji cyfrowej i sprawiają, że życie staje się wygodniejsze i prostsze. Dlatego cieszymy się z kolejnego wspólnego projektu z Twisto. Razem oferujemy cyfrowe rozwiązania, które podążają za potrzebami współczesnego konsumenta i wyznaczają rynkowe trendy – mówi Damian Zieliński, dyrektor ds. rozwoju produktów w regionie CEE, Mastercard.

Źródło: Twisto