Jak zwiększyć sprzedaż przed Świętami w sklepie stacjonarnym i internetowym?

Eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa doradzają, aby do sprzedaży świątecznej zaczynać przygotowania wiele dni przed Bożym Narodzeniem.
Zwracają uwagę, że wcześniejsze akcje promocyjne mogą pomóc w rozpoznaniu potrzeb klientów.
Doradzają także obserwowanie działań konkurencji.
Zmiany na stronie sklepu
Ich zdaniem pierwszym krokiem powinno być odpowiednie dostosowanie strony internetowej sklepu do świątecznej atmosfery. Wskazane jest opracowanie strategii promocyjnej.
Doradzają, aby przygotować stronę sklepu na wzmożony ruch, oraz aby zapewnić sobie sprawną dostawę zakupionych przez klientów produktów.
Piszą również o korzystaniu z cross-sellingu i up-sellingu.
Sześć pomysłów na świąteczną kampanię
Na stronach Akademii Przedsiębiorcy są również rady dla tych przedsiębiorców, którzy prowadzą sklep stacjonarny.
W artykule „Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym przed Bożym Narodzeniem?” jego autorzy przedstawiają sześć ciekawych pomysłów na świąteczną kampanię reklamową.
Są one do zastosowania także nawet kilkanaście dni przed Bożym Narodzeniem.