Jak wykorzystać relacje na Instagramie dla rozwoju firmy?

Jak wykorzystać relacje na Instagramie dla rozwoju firmy?
Fot. stock.adobe.com / wichayada
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
O tym, jak wykorzystać InstaStories w biznesie piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na stronach Akademii Przedsiębiorcy.

Instagram jest doskonałym narzędziem do budowania marki firmy i rozpoznawalności  jej szefów. Stwarza szansę zdobycia nowych klientów, przekonują eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Zwracają uwagę przedsiębiorców na narzędzie jakim jest InstaStories.

Co to jest InstaStories?

Przede wszystkim podają definicję tego narzędzia. Mają również kilka porad dla początkujących użytkowników InstaStories. Podpowiadają jak i co filmować, aby skutecznie docierało do obecnych i potencjalnych klientów firmy.

Eksperci Akademii Przedsiębiorczości wyjaśniają, jak korzystając z InstaStories gromadzić użyteczną wiedzę o klientach i o ich oczekiwaniach.

Jak działać na Instagramie?

Z artykułu „InstaStories, czyli relacje na Instagramie – przełam się i zacznij mówić!” dowiadujemy się jak często należy pojawiać się na Instagramie, jaki sprzęt warto kupić, aby nasze filmy i zdjęcia dobrze się prezentowały, i o czym mówić do odbiorców.

Jak wskazują eksperci liczy się indywidualny, autentyczny przekaz. Ważne jest także odpowiadanie na reakcje odbiorców.

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB