Jak oszczędzać na reklamie internetowej w czasie kryzysu?

Pandemia i rozwój technologii zwiększyły znaczenie reklamy w Internecie. Jednak reklamowanie się w sieci to także są wymierne koszty.
Czy można je ograniczyć, nie tracąc jednak skuteczności w dotarciu do klientów?
Odpowiedzi na to pytanie znajdują się w artykule „Marketing w czasach kryzysu – czy da się obniżyć koszty reklamy i nadal docierać do klientów?”
Czy jest potrzebna agencja marketingowa?
Na stronach Akademii Przedsiębiorcy są opisane typowe koszty związane z promowaniem firmy w Internecie. Zwraca się tam uwagę na fakt, że istotnym kosztem jest wynajęcie agencji marketingowej.
Wniosek jest taki, że warto samemu nabyć umiejętności, które pozwolą na samodzielne przygotowywanie treści marketingowych oraz na prowadzenie kanałów w social mediach.
Eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa sugerują, aby przeanalizować, które działania przynoszą najlepsze efekty oraz które najwięcej kosztują.
Są też takie działania, z których nie należy rezygnować. Autorzy wymieniają szereg z nich.
Podkreślają jednak znaczenie tzw. contentu. Piszą, że paradoksalnie inwestowanie w dobre treści pozwala na oszczędności w innych obszarach.