Jak i dlaczego warto analizować ruch na stronie firmy?

Jak i dlaczego warto analizować ruch na stronie firmy?
Fot. stock.adobe,com / ra2 studio
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
O tym, dlaczego warto monitorować ruch na stronie internetowej firmy i jak to powinien robić przedsiębiorca, piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Dla skutecznego rozwoju firmy konieczne jest dbanie o widoczność strony firmy w sieci oraz monitorowanie ruchu na tej stronie – zwracają uwagę eksperci Akademii Przedsiębiorcy.

Podpowiadają także jakie narzędzia do analizy strony warto wykorzystywać.

Wiedza o kliencie i siła marki

W artykule „Jak mierzyć ruch na stronie” wyjaśniają do czego można wykorzystywać analizę ruchu na stronie firmy. Pokazują szereg korzyści wynikających z tego typu wiedzy.

W skrócie można stwierdzić, że dzięki tej analizie poznaje się upodobania swoich klientów, to co ich interesuje, a także siłę marki firmy w porównaniu do konkurencji.

Narzędzia do analizy

Eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa podają nazwy narzędzi, które mogą być wykorzystane przez firmę do analizy ruchu na jej witrynie internetowej.

Krótko omawiają zalety bezpłatnych i płatnych narzędzi dostępnych na rynku.

W przypadku płatnych narzędzi tłumaczą, że dzięki nim uzyskuje się wiedzę o kluczowych słowach w danym czasie. Ich używanie może poprawić pozycjonowanie strony firmy w internecie.

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB