ITCARD wprowadza na rynek androidowe terminale z innowacyjną aplikacją

ITCARD wprowadza na rynek androidowe terminale z innowacyjną aplikacją
Fot. ITCARD
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
ITCARD oraz Ingenico, marka Worldline, przygotowali nowe rozwiązanie Android POS na polski rynek. Do dyspozycji sprzedawców oddano aplikację zintegrowaną w koncepcji "all-in-one" z terminalem androidowym Ingenico. Nowe rozwiązanie pomoże w automatyzacji procesów płatności dzięki ograniczeniu liczby urządzeń peryferyjnych do obsługi procesu zamówień.

ITCARD rozpoczął pilotaż rozwiązania w branży HoReCa. Przedsiębiorcy z tego sektora mogą teraz realizować działania w formule 2 w 1 – obsługiwać zamówienia i przyjmować wszystkie formy płatności (w standardzie contacless, EMV, przy użyciu paska magnetycznego, kart Visa i Mastercard oraz aplikacji Blik, Apple i Google Pay) – na jednym mobilnym terminalu Ingenico z systemem Android.

Usługi dodatkowe

Rozwiązanie ITCARD, oferuje szeroki pakiet usług dodatkowych: możliwość przyjmowania napiwków w restauracjach, CashBack (pobranie gotówki przez klienta podczas zakupów dokonywanych w sklepie stacjonarnym), MO/TO (dokonywanie płatności kartą przez telefon lub poprzez kontakt mailowy), doładowania GSM, funkcję DCC (przewalutowanie na wybraną walutę przez akceptującego transakcję), private data czy preautoryzację.  

Innowacyjna aplikacja…

Istotnym wyróżnikiem aplikacji jest jej integracja z jednym urządzeniem płatniczym Ingenico, w którym działają wszystkie systemy sprzedażowe. Tak zaprojektowane rozwiązanie znacząco przyspiesza
i upraszcza proces obsługi klienta, zapewniając merchantom oszczędność czasu i miejsca. Sprzedawcy nie muszą kupować wielu urządzeń płatniczych i szkolić się z ich obsługi, dzięki czemu ograniczają swoje koszty.           

Czytaj także: ITCARD ma umowę z węgierskim agentem rozliczeniowym Fizetési Pont >>>

Projektując aplikację kierowaliśmy się najlepszymi standardami i praktykami z obszaru UX Design. Kluczowe było poznanie potrzeb odbiorców końcowych, którzy będą korzystać z rozwiązania na terminalu Ingenico. Skupiliśmy się na uproszczeniu procesów onboardingowych urządzenia płatniczego oraz minimalizacji możliwych problemów przy obsłudze płatności. W efekcie stworzyliśmy aplikację, która pozwala na szybką i przyjazną interakcję z terminalem androidowym, zapewniając najlepsze możliwe doświadczenia merchantom i posiadaczom kart – mówi Jarosław Chrzanowski, CEO ITCARD.

Połączenie aplikacji z funkcjonalnościami androidowego terminalu Ingenico otwiera możliwości dla wielu branż na rynku, w tym m.in. sektora usług medycznych i kosmetycznych oraz wśród wszystkich innych akceptantów, korzystających z dodatkowych systemów tabletowych opartych o system Android.

– Pierwsi klienci doceniają nasze rozwiązanie za szybkość działania, prosty i nowoczesny interfejs oraz duży ekran dotykowy, na którym z łatwością można wprowadzić kwotę do zapłaty oraz PIN. Przed nami kolejne, komercyjne wdrożenia na większą skalę. Planujemy przekazać sprzedawcom kilka tysięcy terminali Ingenico zintegrowanych z aplikacją – dodaje Jarosław Chrzanowski.

…dostarczająca nowe usługi na terminalu płatniczym

Terminal androidowy Ingenico, z którym zintegrowano aplikację, gwarantuje swoim użytkownikom dużą wygodę obsługi. Jest to nowoczesne urządzenie z ekranem dotykowym o rozmiarze aż 5,5 cala,  umożliwiające realizację wszystkich form płatności zbliżeniowych. Posiada ono certyfikat PCI PTS 5.x oraz wyposażone jest w najnowsze schematy kryptograficzne i szyfrujące, spełniając najwyższe standardy bezpieczeństwa.

Nasze urządzenia zostały zaprojektowane w koncepcji „all-in-one”, która wspiera sprzedawców zarówno ze stacjonarnych, jak i mobilnych punktów sprzedaży. Terminale na systemie Android, doskonale nadają się do szybkiego przeprowadzenia transakcji. Po inteligentnych terminalach Telium Tetra są to już kolejne urządzenia Ingenico w portfolio produktów ITCARD. Kontynuacja współpracy z naszym partnerem jest najlepszym dowodem zaufania dla jakości rozwiązań dostarczanych przez naszą firmę – mówi Waldemar Korwin-Kowalewski, Country Manager w Ingenico.

Z androidowych terminali Ingenico mogą korzystać przedsiębiorcy detaliczni, którzy chcą udostępnić klientom wszystkie metody płatności obecne na rynku. Co ważne, oprócz przyjmowania płatności, terminale Androidowe Ingenico są wielozadaniowe i mogą służyć także do innych zadań, uzależnionych od potrzeb samych użytkowników. Dzięki integracji urządzenia z aplikacją mogą oni je dostosować do specyfiki swojej działalności. W przypadku branży HoReca, mogą pełnić rolę atrakcyjnego wizualnie nośnika informacji, w którym zamieścimy menu restauracji, a dzięki wykorzystaniu dostępnego GPS-u dotrzemy na miejsce dostawy najkrótszą trasą.

Źródło: ITCARD