IT@BANK 2017: Czas zawalczyć o klienta

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Jak bank może szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów indywidualnych i korporacyjnych? Jak może osiągnąć biznesową "zwinność" przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa? W jaki sposób może budować trwałe relacje z klientami? Odpowiedzią na te wyzwania są nowoczesne produkty: Asseco Customer Banking Platform (Asseco CBP) oraz Asseco Advisory Banking Platform (Asseco ABP). Dzięki nim instytucje mogą zrobić kolejny krok w budowie prawdziwie nowoczesnych usług bankowych.

Marek Brańka
Dyrektor Departamentu Systemów Omnikanałowych w Asseco Poland

Banki powinny sprawnie identyfikować oczekiwania swoich klientów i skutecznie je adresować, zaś swoją działalność w tym obszarze opierać na tzw. „user experience” – czyli sumie wszystkich wrażeń, jakie odnosi użytkownik w relacjach z obsługującym go bankiem. Satysfakcja klienta z oferowanych przez bank usług, wymaga coraz bardziej wyrafinowanych rozwiązań technologicznych, które umożliwią stworzenie produktów „szytych na miarę”, uwzględniających aktualny kontekst czasu, miejsca oraz potrzeb klienta. Są to wyzwania, którym muszą sprostać nowoczesne instytucje finansowe. W jaki sposób mogą one osiągnąć ten cel?

Klient banku jest dzisiaj mobilny, a operacje bankowe wykonuje „przy okazji” swoich codziennych obowiązków. Od banku oczekuje narzędzi, które zapewnią mu te same funkcjonalności, tę samą ergonomię i intuicyjność obsługi, niezależnie od tego, czy korzysta ze smartfonu, tabletu czy komputera. Dlatego Asseco stworzyło systemy Asseco CBP oraz Asseco ABP, które pozwalają bankom na realizację strategii omnikanałowej. Dzięki temu integrują wszystkie kanały komunikacji z klientem w jedno spójne środowisko, zapewniające jednolite i przenikające się procesy obsługi.

Wiele kanałów, jedno doświadczenie

Technologia IT staje się nieodzownym elementem budowania wartościowych i długotrwałych relacji z klientami. Przykładem takiego systemu jest Asseco CBP, które stanowi unikalne rozwiązanie dla bankowości internetowej i mobilnej. Bazuje ono na innowacyjnej koncepcji wewnętrznego ekosystemu mini aplikacji, która stwarza nieograniczone możliwości udostępniania szerokiej gamy spersonalizowanych produktów oraz usług. Jedną z jego cech wyróżniających są szerokie możliwości dostosowywania funkcjonalności bankowości internetowej do potrzeb i zwyczajów klienta, zarówno przez niego samego, jak i przez bank.

Otwarta architektura rozwiązania pozwala na swobodną rozbudowę katalogu mini aplikacji oraz udostępnianie dodatkowych produktów oraz usług nie tylko z domeny bankowej. Funkcjonalności, takie ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI