IT jest nieodzownym elementem zarówno sprzedaży, jak i obsługi klienta

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2014.10.foto.042.400xBez wsparcia informatyki nie mogłyby powstawać nowe usługi. Także z zakresu bancassurance.

Dynamiczny rozwój technologiczny, rozwój aplikacji mobilnych oraz przyrost liczby polis przy jednoczesnej stale rosnącej świadomości ubezpieczeniowej Polaków powodują, że IT jest nieodzownym elementem zarówno sprzedaży, jak i obsługi klienta. Rozwój technologii ma istotne przełożenie na dostępność usług ubezpieczeniowych w bankach. Logując się do strefy transakcyjnej bankowości internetowej, możemy zrobić przelew, ale też kupić ubezpieczenie samochodu, turystyczne czy inne produkty ubezpieczeniowe. Niektóre instytucje finansowe mają na swoich stronach internetowych dedykowane markety ubezpieczeniowe. Ubezpieczenia są dostępne dla klientów banków niemal real-time, bez…

Cały artykuł „Raport specjalny: Technologia w służbie ubezpieczeń” znajdą Państwo w najnowszym numerze „Miesięcznika Finansowego BANK” – 2014/10