IT@Bank 2013: Samsung Digital Signage, czyli jak widzą nas klienci

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2013.11.foto.073.250xAutor stwierdzenia, że obraz wart jest tysiąca słów, byłby zaskoczony, jak bardzo wzięliśmy sobie je do serca. Większość kampanii reklamowych czy komunikacyjnych opiera się w znacznym stopniu na przekazie wizualnym. Szukamy najskuteczniejszych grafik, najkorzystniejszych kolorów i czcionek, aby przyciągnąć wzrok potencjalnego klienta.

Rozwój technologii monitorów oraz oprogramowania do zarządzania treścią sprawił, że dziś obserwujemy kolejny rozdział w historii komunikacji – nazwany Digital Signage.

Digital Signage to zestaw technologii pozwalających na stworzenie, opublikowanie i zarządzanie treścią wizualną w środowiskach składających się z dziesiątek czy nawet setek nośników – monitorów o różnych wielkościach i parametrach.

Komunikacja wizualna z klientem

Dzięki takim rozwiązaniom możemy np. z jednego miejsca sterować treścią prezentowaną na monitorach w oddziałach na terenie całego kraju. Skalowalność takich rozwiązań jest ograniczona jedynie dostępem do sieci, z której przekazywany będzie sygnał.

Taka sieć monitorów w wielu miejscach zastąpiła już tradycyjne plakaty, których zaleta, czyli niski jednostkowy koszt zakupu, blednie przy porównaniu nakładów na wielokrotną wymianę treści w kilku tysiącach lokalizacji. Oprócz kosztu usługi wymiany plakatów dochodzi jeszcze czas realizacji takiej operacji. To rozwiązanie znajduje coraz częściej zastosowanie również w systemach komunikacji wewnętrznej.

Monitory umieszczone w stołówkach, salach konferencyjnych, na korytarzach umożliwiają dotarcie do pracowników z komunikatami, które często nie przebijają się w gąszczu dziesiątków e-maili, jakie każdy z nas otrzymuje. Relacja ze spotkania świątecznego czy prezentacja najnowszych produktów firmy doskonale nadaje się do zaprezentowania ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI