Horyzonty Bankowości 2015: LogoBank spełnia potrzeby klienta

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2015.03.foto.082.b.150xMożliwość otworzenia konta w 5 minut gwarantuje wzrost liczby klientów migrujących między bankami. Zmusza to instytucje finansowe do podnoszenia jakości swoich produktów i usług oraz oferowania coraz wygodniejszych rozwiązań dla klienta.

Krzysztof Krzos
Business Development and Sales Director, Softax

Piotr Martyniuk
kierownik projektu LogoBank w firmie Softax

Firma Softax, wykorzystując swoje ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze obsługi systemów bankowości elektronicznej, postanowiła stworzyć system najpełniej odpowiadający potrzebom klienta. Nadrzędnym celem i misją projektu było stworzenie najlepszego serwisu dla użytkownika. Takiego, który będzie intuicyjny, ergonomiczny, a przede wszystkim będzie wspierał klienta w realizacji jego finansowych potrzeb. Stworzony przez Softax system bankowości elektronicznej – LogoBank – stanowi kompletną odpowiedź na te potrzeby. Bazując na wynioczekach analiz, dotyczących wykorzystania poszczególnych funkcji, a także wiedzy i doświadczeniu specjalistów firmy Softax, zidentyfikowane zostały trzy główne potrzeby klientów. Są to: kontrola nad bieżącym i przyszłym stanem finansów w dowolnym czasie i miejscu, panowanie nad rozliczeniami oraz wsparcie finansowe.

Potrzeby te zostały przełożone na innowacyjne funkcje systemu:

  • prognozowanie przez system zmian salda konta w przyszłości;
  • przeglądanie na specjalnie zaprojektowanym ekranie stanu wszystkich dotychczas zleconych płatności, wraz z możliwością ich edycji oraz ponawiania;
  • analiza danych historycznych w celu wyszukania regularności rozliczeń – tzw. schematów rozliczeń;
  • funkcja podpowiedzi użytkownikowi o potrzebie zlecenia płatności w określonym terminie;
  • dynamiczne kierowanie ofert oszczędnościowych i kredytowych w zależności od stanu środków klienta lub jego nawyków płatniczych, czyli rzeczywistych potrzeb, a nie decyzji banku dotyczących kampanii sprzedażowych.

Przełomowym rozwiązaniem jest możliwość wyszukania i uruchomienia wszystkiego ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI