Groupama szykuje się do startu
Robert Sokołowski, dyrektor polskiego oddziału Groupamy, deklaruje wejście francuskiej firmy na nasz rynek w multikanałowym modelu dystrybucji.
Francuzi chcą w Polsce sprzedawać masowe ubezpieczenia majątkowe dla klienta indywidualnego. Nie będzie to jednak wyłącznie direct. Firma będzie korzystać również z multiagencji oraz innych partnerów. Początkiem mają być ubezpieczenia komunikacyjne, uzupełniane potem sukcesywnie o inne produkty.
Jedną z głównych dróg dystrybucyjnych produktów Groupamy ma być bancassurance. W tym kanale ubezpieczyciel widzi w Polsce olbrzymi potencjał. Dostępny będzie tutaj cały wachlarz ubezpieczeń majątkowych: ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, GAP, PPI, ochrona prawna, NNW. Celem ma być osiągnięcie na polskim rynku istotnej pozycji. We wszystkich krajach oznacza to dla Groupamy przynajmniej pierwszą dziesiątkę firm.
Źródło: PIU